Sadelproblem

Sv: Sadelproblem

Förlåt om jag låter ofin, det är inte meningen, men vem i all världen har sagt det?:o County C är ju otroligt svängd och prestige också? Att DJ och möjligen vega passar däremot är jag med på.

För att svara på din fråga så är det är två sadelmakare som uttalat sig om detta ... samt hästen i fråga :). Vad gäller countyn så skiljer sig väl äldre och nyare modeller åt vad gäller bommen??

Menmen ... ingenting är ju skrivet i sten när det gäller sadlar. Det är ju även som du skrev ovan att samma modell i samma storlek kan skilja sig åt :confused:.

Nej jag tror inte amerigo har någon som är så svängd som county dressyr eller prestige? Jag tror båda är för raka eller bara lite svängda ryggar. Precis som din häst är tycker jag dvs rätt så rak ändå:idea:

Hej!

Har skummat igenom alla svaren och är inte säker på om jag kanske har missat om någon annan har skrivit det men numret som finns i Rööslin kan du maila till Röösli. Då får du alla uppgifterna om sadeln i fråga. Storlek etc.

//Jenny

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Har äntligen fått tag på en sadelutprovare som kan tänkas komma hit.:banana: DOCK så har hon mest islandssadlar, (men även vanliga) och...
Svar
11
· Visningar
2 828
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 330
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar