Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav imorse anlände det en pulsmätare till brevlådan, kul tänkte jag tills jag insåg att jag inte är vidare insatt i det hela. Den är köpt...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: jesse
·
Övr. Grenar Kan det funka med häst som blivit bukoperarad att fortsätta som tävlingshäst ? Hambo
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Hambo
·
R
Körning Hej! Ni som har med hundar på körturen, hur gör ni med dom vid möte osv? Har ni dem kopplade? Såg en som hade en springer som man...
Svar
12
· Visningar
1 500
Senast: Gisburne
·
Trav hej är det nån som vet vart man kan hitta en skimmel hingst som är travare? om det nu finns? eller godkända travhingstar med lite roliga...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
17 651
Senast: nepita
·
G
Körning Jag har inte tävlat dressyrkörning på ett par år så jag laddade ner lok lätt nr 2 från SVRF's hemsida nyss. Där står det att man i...
Svar
6
· Visningar
1 032
·
T
Trav http://www.youtube.com/watch?v=F54-rnGMUFw&NR=1 Om man räknar om hans tider till km tid, vad sprang han för tider då?
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: ghost
·
Dressyr Pålle har återigen lyckats med konsten att ha sönder sidostycket på tränset. :cry: Nu behöver jag tips på snygga träns i bra kvalitén...
2
Svar
20
· Visningar
3 176
Senast: aprilia
·
B
Western Tänkte pröva på lite western på mitt 10 åriga b-ponny sto Molly. Tror aldrig att hon har blivit westernriden förut så skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Elanor
·
Distans Hej Nu har jag sökt och sökt och sökt men hittar inte svar på just detta. Går det att använda en pulsklocka för människa till en häst...
Svar
8
· Visningar
6 413
Senast: sthu
·
Islandshäst Kan ni berätte mer om dessa två hästar? Bilder? Är dom bra i aveln? Stormur fra Njalsstödum Korall fra Storholi Skall ev byte...
Svar
10
· Visningar
1 875
Senast: cowgirl73
·
L
Hoppning Hej! Måste man kvala in till 4-årskvalitéen, vilka krav ställs det isåfall? Tacksam för svar:laugh:
Svar
4
· Visningar
2 251
Senast: vildros
·
Dressyr Jag vet att den här diskussionen har varit uppe flera gånger förut, men jag är så dålig på sökfunktionen och man kan ju inte söka på LC...
2
Svar
36
· Visningar
3 610
Senast: bigganl
·
Trav Hej igen! Undrar vad som gäller för körsvenskrav kat. 4 ? :confused: Har hört massa olika svar. Allt från att man måste var 18 och...
Svar
9
· Visningar
5 440
Senast: Blackberry
·
Western Någon som kan förklara för o nackdelar med denna typ? Hur den ser ut vet jag:-)
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: IngaLena
·
Fälttävlan Undrar bara om det finns någon där ute som tränar och tävlar en avkomma efter denne herre. Har en fyra åring själv och är bara nyfiken...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 480
Senast: Trix
·
Western Har ett islandssto som kan valla folk om man ber henne och hon jobbar självständigt på samma sätt som jag sett en quarter göra med kor...
2
Svar
21
· Visningar
2 165
Senast: CBJack
·
Dressyr Jag vet inte om detta är nytt i TR? Jag hade ingen kännedom om det tidigare, men har å andra sidan inte haft unghäst på ganska länge...
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: Shaklima
·
K
Övr. Grenar er det noen som kjenner til hesten tom tom . Fuks vallak , som i dag er 9 år? Jeg som eier hesten, men skulle gjerne ha funnet mer info...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: karolineochtomtom
·
Körning Hur mycket är vettig vikt för shetlansponny 4 hjulig vagn typ maraton för par att dra? Jag vill då ha en 126 cm spårvidds vagn så det...
Svar
15
· Visningar
2 665
·
F
  • Låst
Islandshäst Har precis besiktigat en islandshäst som jag ska köpa. Veterinären tyckte att han var lite klent musklad i ryggen och bakdelen. Hur...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
11 162
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London