Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Hej :) Undrar hur man kvalar till MSV klasserna? Behöver man hoppa ett antal LA, eller måste man vara placerad i ngra klasser...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: Marty
·
Trav Jag behöver en ny sele (min har gått sönder) och eftersom mina vagnar är för rem sele så tänker jag köpa en sådan. Har tittat på...
Svar
4
· Visningar
1 772
Senast: Russin8
·
Western Men jag kan inget om quarter... Vill ha en lagom gammal (10-15), lagom snäll, inte alltför dyr och så frisk som möjligt! Vad ska jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 779
Senast: Ginne
·
Distans Någon som tränar och tävlar distans som har en sådan sadel och kan dela med sig av erfarenheter?
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: fallon
·
B
Trav Hej, ny här på forumet. Våran nioåring skall börja köra vårat russ med en rockard, vad skall man ha för kläder? Det skvätter ju en hel del.
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Pantzar
·
Dressyr Eller är de för "hippiga"? Menar bara om det är godkänt enligt tr eller andra bestämmelser inte hurvida det är snyggt eller inte, för...
2
Svar
32
· Visningar
5 315
Senast: aprilia
·
M
Hoppning Hallå, Jag behöver några tips på roliga bomövningar man kan göra, inget speciellt men jag behöver få lite inspiration!! + jag är...
Svar
1
· Visningar
1 916
Senast: Emmaalove
·
Tävling En stallkamrat har köpt en ponny. Passet är inskickat till avelsföreningen för ägarbyte (varför vet jag inte). Men nu vill hon starta en...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: lis
·
Western Är lite nyfiken på vad ni tycker om de sadlarna, erfarenheter, hört och sett osv
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Pilo
·
S
Trav Är det någon som vet var man kan hitta aktuella svenska rekord? Har kollat på travsport men hittar bara världsrekord. Grannens...
Svar
3
· Visningar
1 192
Senast: oki
·
Western Jag har blivit väldigt sugen på att köpa unghäst..har en märr här hemma jag har varit å tränat lite basic med! de går framt men känner...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: independent
·
Hoppning Hej ! Jag letar hoppsadel till min häst, han har som det står i rubriken rel. svängd rygg och markerad/hög manke. Vilka märken passar...
Svar
15
· Visningar
4 021
Senast: Speedway
·
Trav Måste man kunna prata flytande svenska för att få ta tränarlicens i sverige? Eller räcker det med engelska? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
810
Senast: ghost
·
A
Trav Min häst är 7 år och nyligen inkörd. Hon har alltså varit ridhäst och är fortfarande ridhäst. Dock skulle jag vilja låta någon kvala...
Svar
7
· Visningar
1 795
Senast: BitterAss
·
W
Western Hejsan :) Skulle bara vilja veta vad ni tycker om de här sadlarna.. Tycker själv att de är lite väl billiga för att vara sant, men det...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Liten
·
Distans Jag satt och läste i TR och på ridsportsförbundets hemsida och försökte hitta hur åldern räknas. På ett ställe stod det att alla...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Leah
·
K
Hoppning okej, såhär är det, vi lånar en ponny från ett ställe( ingen ville ha ponnyn så vi fick LÅNA henne gratis) och hon är vekligen en liten...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 386
Senast: eemmap
·
H
Hoppning Hej! Har ett ponnysto här hemma som jag har hoppat på lite tävlingar med. Till 2010 blir hon 7 år, då undrar jag, får hon hoppa...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: vildros
·
L
  • Låst
Dressyr Jo, nu är det så att jag ska tävla i dressyr nästa helg, för första gången. Har tävlat många gånger tidigare, men bara i hoppning, det...
Svar
2
· Visningar
840
Distans ...skickar en länk som förhoppningsvis ska leda till en karta som visar var i Sverige tävlingen går. Svenska ritter 2009 Om någon...
Svar
16
· Visningar
2 073
Senast: Mirraya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur