Tänkte skaffa en ny häst!

Sv: Tänkte skaffa en ny häst!

Va' kul:laugh:

Då kanske Du kommer på clinicen den 15 nov? I så fall måste jag nog åka dit och titta.

Som Du vet är det en svart dag för oss idag:cry: men vi försöker tänka som så att nu slipper han lida.

Jag vet, Peppan... Jag känner med er... Du har rätt i att han i alla fall slipper lida mer. Ni har gjort allt ni har kunnat.
Tyvärr så verkar 15 nov vara full just nu, men i dec kommer jag! Och om nån backar ur i nov.

Jaha, nu är det väl ändå dags att ge oss nyfikna lite information;)

Men Du kan väl inte slita Dig från stallet förstås...:idea:

Nä, nu kan jag nog nästan inte slita mig! Funderar på var i stallet jag kan ställa datorn ;)
Förresten så är jag rätt nyfiken på eran nya med, Peppan!

Jo, så är det nog, men det skadar ju inte att höra sig för om olika stammar!
St Tenderstone, Lone Bright Star, Klassy Kinda Trouble, Crimson Catalyst, någon som har något att säga om dem?

Hej.
Jag hade inte valt en med Crimson i, de är ofta väldigt hårda som hästar. St Tenderstone är inte en av mina favoriter, men måste erkänna att det finns några efter honom som är MYCKET trevliga. Lone Bright Star har en tendens att lämna lite heta hästar, Klassy kinda trouble har jag ingen aning om.... Meesa Hesa lämnar all around hästar som MÅSTE ha havre i 95% av fallen (de är rätt lata annars) Gators Dirty Larry lämnar mycket ridbara men STORA hästar (för det mesta) de är vackra också. /Emmi

Tack!

Faktum är att det blev en som hittills verkar mycket trevlig e. St Tenderstone.

kul :) vad blev det för färg på din då?

haha, men kul att han har bläs i alla fall :)

Hästen är köpt och betald. Han heter Tender Dinero. Och jag som letade efter en äldre, liten häst har köpt en ung och stor! Så nu går det tre likadana i hagen, fast av olika storlek och ras...

Hästen är köpt och betald. Han heter Tender Dinero. Och jag som letade efter en äldre, liten häst har köpt en ung och stor! Så nu går det tre likadana i hagen, fast av olika storlek och ras...

Precus som det brukar bli... du är inte ensam. Lycka till med den nya men en liiiten bild kan du väl bjuda på ;)

Haha och här är ännu en, skulle inte ha ett sto, ingen unghäst, inte en fux och inte en häst med mycket vitt... Gick inget vidare :p

Ginne: Vi vill jättegärna se en liten bild! Låter jättespännande :)

Vilken fining! Håller med CBJack; jättefint huvud verkligen! :)
Grattis får man väl säga också :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 091
Senast: Kajsalisa
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Fetaost
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 683
Senast: Claraclara
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen
  • Utbilda själv