Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Min Islandshäst på 130cm älskar att hoppa och jag har mestadels hoppat terränghinder ute i skogen, han bjuder alltid jättefint och...
Svar
6
· Visningar
1 796
H
Islandshäst Hörde någon diskussion för ett tag sedan om att en del Islandshästar vid ansträngning kan börja djupandas och flåsa mycket mer än andra...
Svar
13
· Visningar
3 326
S
Islandshäst Har varit på klinik med min häst som visade en förändring på höger has - trolig spatt. :cry: Jag har en ambition att träna och tävla och...
Svar
12
· Visningar
2 696
Senast: Boj
·
M
Trav Hejsan! Jag har en remmsele vid körning av min häst.Nu är det så att hon är välldigt känslig under magen och har nån form av "sadel...
Svar
7
· Visningar
1 647
Senast: MartinaN
·
Dressyr Har i ca20 år (hu va gammal jag är:o) ridit o tävlat för samma klubb. Funderar nu på att byta klubb. Varför? Jo det finns ingen kvar...
2
Svar
20
· Visningar
2 895
Senast: G Arwen
·
B
Trav Jag har för första gången någonsin i min drygt 15åriga "travkarriär" råkat ut för en korsförlamningshäst. Någon därute med...
Svar
15
· Visningar
2 053
Senast: jesse
·
Hoppning Denna videon har man ju sett ett tag nu på bla youtube. Devinette Jag har sökt på bla allbreedpedigree för att se vad det är mer för...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 379
Senast: Docka
·
Hoppning Hur håller era? Jag har haft mina i ett halvår, och nu har de gått sönder. :crazy: Syrran var också tvungen att lämna tillbaka sina...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 736
Senast: Sorbe
·
K
Körning Jag behöver verkligen lite råd på vägen :) Jag är 20 år och har ridit sen jag va liten, jag har på senare tid fått intresse för...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Anna_
·
Övr. Grenar Jag såg att det kommit upp nu en steg 1 kurs på täby galopp i början av december :banana: Äntligen ska jag bli galopptränare! :D...
2
Svar
38
· Visningar
2 994
Senast: AndOffTheyGo
·
I
Islandshäst Jag var på SM i somras och såg röda, gröna och blå G-boots som var grymt fina!! Hade just då inte pengar att köpa dem med och nu när...
Svar
6
· Visningar
1 892
Senast: isfrida
·
A
Körning Hejsan allihopa! Jag har länge funderat på att bygga en rockard till min häst och har nu blivit jätte motiverad. Så nu vill jag ha...
Svar
13
· Visningar
4 010
Senast: Limelight
·
Dressyr Har en häst som är hopplöst svår att hitta sadel till. Problemet är hans jättehöga och långa manke. Han har nu en Morris&Nolan gold...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Liselott76
·
Övr. Grenar Finns en ledig plats. Kostar 500 kr. Då ingår 2 dagars föreläsningar, kost och logi (enkelrum) på Arlanda. Mer info finns på Svensk...
Svar
3
· Visningar
1 256
M
Islandshäst Jag skulle behöva lite hjälp faktiskt, känner mig helkorkad men jag fattar inte exakt vad det betyder när det står "not judged" på en...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: -moa-
·
Islandshäst Har en liten fråga till er här på buke. Låt säga att man har en årsfödd blup hingst som man tänker låta betäcka som 2 åring om blupen...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: Lobelia
·
I
Körning Jag sitter och funderar nu på, detta med körning. Jag har en ponny som blir 2 år nu vid årsskiftet. Tanken är att köra in henne fram...
Svar
2
· Visningar
1 401
Senast: Emmiz87
·
Western har hittat en sadel som passar min häst så bra, det är en dick peiper sadel för 13.000kr är det en bra sadel :confused: vad säger ni...
Svar
9
· Visningar
1 699
Senast: Maléne
·
Distans Hej! Jag rider en arabkorsning ca 3 ggr i veckan, två ggr ut och en ggn på lektion då hon står på ridskola. Jag var med på den årliga...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Naqzita
·
Övr. Grenar Har vatt o preimierat ett sto som skulle stamboföras. Visst, vi visste att hon inte var jättebra och skulle inte få höga påäng (vilket...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Emmiz87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V