Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Var in på en butik och tänkte titta efter ett par bra tyglar då mina sista gamla älskade tyglar gått sönder förut och westernsuget har...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Piraja
·
Western Jag har fått lite olika svar när jag frågat live så jag tänkte fråga på nätet också:-) Några säger som vanligt, dvs sadeltvål o olja in...
2
Svar
20
· Visningar
5 117
Senast: arizona
·
Körning Ännu en selfråga. :crazy: Jag har precis köpt en liten welshponny som ska vara endel körd. Dock med skitsele och är då inte van vid...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Kickis
·
Western Tänkte lära barnbarnet att rida och för att hon ska sitta lite stadigare tänkte jag börja med att använda en westernsadel. Vad ska man...
Svar
1
· Visningar
1 463
Senast: Chex
·
H
Islandshäst Tänkte fråga er lite här ang om en Islandsvalack som bara dra iväg ute i skogen. Han funkar kanon när man rider lektion men direkt ute i...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: Hjalti
·
Western Någon som har någon erfarenhet av dessa? Funderar på ett par, men jag vet inte, är dom snygga på? :)
Svar
1
· Visningar
770
Senast: WesternWolder
·
H
Hoppning Hej! Jag ska sattsa på falsterbo scandinavia open, och jag undrar hur jag ska lägga upp min och hästens träning. Min häst har...
Svar
17
· Visningar
2 546
Senast: rebeckasff
·
Dressyr Vad är det som gäller egentligen och vart vänder man sig för säkert svar? Jag ska köpa en ungponny och då jag själv är överårig så är...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: orion_x
·
1
Western Är nyfiken på om det finns någon som har erfarenhet av en friktionspad Weaver från Börjes? Vad är era åsikter om den? :)
Svar
9
· Visningar
1 650
Senast: pralina
·
S
Western Vad tycker ni om den paden ? Är det bara mitt sto som fått ett sjudundrande skav utav den ?
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: pralina
·
M
Övr. Grenar Hej! Jag funderar på att som nästa häst köpa ett fullblod, ev. före detta galoppör och skola om till dressyrhäst. Det verkar som man...
2
Svar
35
· Visningar
9 648
Senast: shady
·
Körning Hej hej.. Jag är på jakt efter en bjällerkrans att fästa på shettisens brösta.. Men hittar inga, Tr*dera har några som ligger ute...
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Fia-Lina
·
Western Jag söker alla tips jag kan få på hur jag kan få ner min häst i låg form på rakt spår och stor volt... Gör jag serpentiner och böjer...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: Maria71
·
L
Western de är mycke som ändras när pälsen fälls :) så här ser min lilla dam ut :)
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 718
Senast: Linnzan
·
R
Dressyr Ja som frågan lyder hur stretchar ni, när, hur ofta, varför? Hur långt efter tränig kan man göra det?(tänker på om man tränat på annan...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: beauspirit
·
Dressyr Köpte ett sådant till min häst för ett par veckor sedan, och det fungerar bra att rida med det! Men vad är det för material egentligen...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: NotlikeI
·
Islandshäst Vet inte om det här borde ligga på foderforumet men det gäller ju en islandshäst så... Jag är medryttare på en 14-årig islandsvalack...
Svar
10
· Visningar
1 451
Övr. Grenar Jag har en 4-årig xx-val som jag köpte för ett år sedan. Både i våras och nu på hösten har han blivit som förbytt vid...
Svar
4
· Visningar
1 643
Western Varför är dom alltid så stora. Hästen jag har på g som ska bli min blivande westernhäst har 10,5. Var hittar man så små westernbett...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: cowgirl81
·
F
Dressyr Vad för dressyr sadel kan tänkas passa till bredare nordistravare. Han har väldigt lite manke, bred rygg, ngt svängd rygg och aningen...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30