Hur ser era föl 2008 ut nu??

Sv: Hur ser era föl 2008 ut nu??

Britta
IMG_0051.jpg

Axel
IMG_0091.jpg

Här kommer ett par bilder på mina 08:or. Alla tre är efter min hingst Runing Playboy. Ett svart sto och två hingstar. En svart och en buckskin. Alla tre är otroligt sociala. Just nu är de tre små raggsockar så det blir några bilder från i somras....
nero2.juni2008.jpg
[/IMG]

gumman+boon.okt2008.jpg

Den brune lille kille i bakgrunden är min USA import.... E: Royal Boonsmal U: LHR Lectricplaytime

majestafol080518.jpg

Min lilla Toffan är fortfarande 138 cm i baken men nu 135cm i manken. Snart 7 månader

Okej!!! Nu vill jag höra :)
Hur ser era "små" ut nu????
Hur höga är de nu??

Är på väg till stallet nu så jag ska mäta henne så skriver jag in senare i kväll :)

Hoppas ni har lite nya bilder :bump:

Okej!!! Nu vill jag höra :)
Hur ser era "små" ut nu????
Hur höga är de nu??

Är på väg till stallet nu så jag ska mäta henne så skriver jag in senare i kväll :)

Hoppas ni har lite nya bilder :bump:

Jag har, tagna på aprilshowen iår =)
Han är inte mätt på ett tag nu.. Men nog har han vuxit. Jag är 168-169 cm lång, så ni kan jämföra med mig på bilden. Ska mäta imorgon!
greva_april_022.jpg

greva_april_018.jpg

Min lilla grabb ser för:devil: ut!:cool:
han ska visas på riks om två månader så då har han förhoppningsvis växt till sig!:)
Dagsfärskbild från sin ett års dag! (taget från den fina vinkeln!:angel:)

nimbus.jpg

och en från förra veckan, då han inte såg lika jävlig ut!:)
2.jpg

Toffan är snart 1 år.
baken är ca 10 cm högre än manken.
I dag är hon 140 cm i manken.

Ingen bild.... utan kamera och sladden till min dator har hunden ätit :mad: så de kommer ta ett tag innan jag får in en ny bild... morrrr

Så här ser min lilla pojk ut när han nästan är 1år gammal... (fortfarande massa vinterpäls tyvärr...)
skall försöka ta nya sanrt och även mäta honom...

Mamma: La Luna Rocket
Pappa: HG Skipster

Skips on the rocks (Svante)

Fina killen! Och vad han växer!
Du får klia lite extra på honom. Jag såg ju honom senast i höstas nån gång...typ...

För kanske 1-2 månader sen så testade jag ett vinter täcke på min Toffan så jag skulle ha koll på om jag hade något som kunde fungera under vintern o köpa henne de jag vill att hon ska ha när hon växt klart. Kastade på ett 135cm o hon kunde inte ha de.... jaha.. får köpa ett nytt då tänkte jag.
Men så tyckte jag att hon vuxit lite här för någon vecka sen.... kastade på samma täcke o de satt fin fint på henne :rofl: snacka om o växa..... måttade henne här om dagen men minns ju inte måttet.... :oförsöker igen i dag....:o

Hur ligger era till i höjden nu??????

*KL*

Min paintkorsning (född mars -08) är ca 140 nu :-)
Tjock som en gris efter betet ;-)
Hon är ett äkta trailämne.... gör allt jag ber henne om.... även om jag får be "enträget" ibland ;-)

Jag "tränar" bara en gång i veckan med henne i ca en kvart. resten av tiden blir hon knappt borstad ;-) Hon får mest vara unghäst...

Bilder från året som gått hittills:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1826665&l=e8aa952a0d&id=766858042

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1826666&l=4c61655416&id=766858042

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2793721&l=989d746557&id=766858042

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2793725&l=5bba23efbb&id=766858042

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Cactus
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
352
Senast: tanten
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 197
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Guldfasanerna