Sv: Eighty Eight Keys...
hur kan hon ha tävlat svår hoppning om hon gick sönder vid 6 års ålder ??????????
hur kan hon ha tävlat svår hoppning om hon gick sönder vid 6 års ålder ??????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"over eighty" finns det en som heter, såg den på uppsalas fälttävlans tävlingar i helgen, de blev placerade som 5a tror jag...
Men systeryster har du hittat hit! Våran Vimsa är ju en underbar tjej, mycket motor och nerv men ändå inte rädd för fan själv
Har ridit After Eighty Eight hos min tränare, men nu är han såld.. Ska jag vara helt ärlig så var han absolut inte min favorit, kan inte förklara varför men i hoppningen så var han seg och lät man honom inte gå i sitt eget tempo utan pressade honom så rev han alltid.
Hur kommer det sig att alla Eighty Eight Keys avkommor är helbruna utan tecken ? Tkr det är lite roligt för jag har aldrig sett avkomma efter honom som inte är helbrun
Ponny?
Min syster rider en avkomma av Eighty Eight Keys
Han är väl kanske inte så mkt och se på än så länge( ), men det kommer förhoppningsvis
Han har hovbroskförbening på ett framben, så vi vet inte hur länge han håller, men dom rider honom 4-6 ggr i veckan och sen får vi se vad som händer.
Lakej, född 2002
fråga mej inte vad Charlotte gör på sista bilden, jag tror det ska föreställa en galoppfattning