Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Hej! Undrar om det finns någon som vet vad en operation av karpaltunneln kostar på ett framknä?
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: yra
·
Körning Finns det bågdäckel till shettisselar? Har en loksele som är OK, men skulle vilja ha en bågdäckel istället för den "vanliga" som brukar...
Svar
1
· Visningar
1 416
Senast: agtatoon
·
K
Western Hej! Jag funderar på att kanske skaffe ponny men då undrar jag... Finns det några westernponnier? skriv gärna i sånafall vad e det...
2
Svar
26
· Visningar
2 576
Senast: Anneli
·
Körning Har jag missat något? När jag ska kolla på kommittén så står där "Ledamoter är tom." Har hela kommittén hoppat av eller vad? :crazy:
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Fahlis
·
J
Trav Hej hej, Kör ett kallblod som behöver få lite bättre flås och förlora ett par kilon, men har begränsade träningsmöjligheter där vi...
Svar
12
· Visningar
2 138
Senast: Mauthoria
·
D
Hoppning Hejsan alla! Jag har precis köpt en ny häst som är helt perfekt för mig :) han har bara ett problem med sin hoppteknik och det är att...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: deennise
·
Islandshäst Maila för länge sedan SIF och undrade varför man får använda spatthingstar inom islandsaveln. Inom de flesta andra raser (vet ingen...
Svar
13
· Visningar
1 529
Senast: IrpaSnirpa
·
Trav Behöver tips på bra pulsmätare, vad har ni för några?
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: LillaRosen
·
Körning Första gången jag är inne på detta forumet och insåg att "shit, jag kan inget" ;) Har ett B-ponnysto som jag skulle vilja lära mig att...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Piffpuffen
·
W
Western hej har bara lite frågor om avel. har precis börjat med avel på quarter häst. försöker nu sälja en fölunge. men det värkar inte som om...
Svar
10
· Visningar
1 657
Senast: Raggartass
·
Dressyr HejHej alla bukare! Här sitter en liten nervös tjej som ska tävla mot en annan ridgrupp i Lc:2. Det är ju ingen riktigt tävling, men...
Svar
14
· Visningar
2 967
Senast: cewe
·
Trav "Nytt problem" för mig. :crazy: Jag har hållit på och utrett min 4-åring i några månader nu då det inte funkat för honom. Det här är...
2
Svar
39
· Visningar
7 499
Senast: ghost
·
F
Hoppning Jag var på en ridsportbutik idag och såg ett par senskydd i brunt läder med vita detaljer runt om. Dom var som "formgjutna" med kuddar...
Svar
10
· Visningar
1 480
Senast: Equilina
·
T
Dressyr Vi var ute på min och hästens andra dressyrtävling igår. Hemma är han jättemjuk och fin och svarar bra för skänkel både frammåtdrivande...
2
Svar
37
· Visningar
4 021
Senast: Tind
·
Dressyr Inget personligt riktat mot dig nu Victovie! Jag tycker ni gjorde en jättefin comeback men Forsythia visar så bra det jag funderar...
2
Svar
21
· Visningar
3 703
Senast: __Stilett__
·
Körning Nu äntligen kan jag börja köra, trodde jag. :cry: Har fått hem en 7 årig inkörd kille, selen är hemma och vagnen har fått en svängel. Ja...
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: Anna_
·
Islandshäst I vilka lägen kan det vara motiverat? Vilka egenskaper skall en sådan hingst ha för att det skall vara värt besväret och kostnaden...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
28 306
Senast: glimjandi
·
E
Fälttävlan från helgens SM på Skatteberga finns här http://www.youtube.com/watch?v=Yh_t7Wc1arQ Red in som 4a och hästarn gick kanon :)
Svar
15
· Visningar
1 939
D
Western Hej alla :) Tänkte bara berätta att Docs King Calibar som varit så sjuk att vi inte visste om han skulle överleva nu verkar vara ganska...
2
Svar
21
· Visningar
3 402
Senast: Bewildered
·
C
Dressyr Hej, jag har tänkt att köpa en charles owen hjälm. Men kan inte bestämma mig för vilken, tycker ni CO wellington classic passaar som...
Svar
3
· Visningar
1 785
Senast: caaaspar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025