Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Behöver tips. Fick tag på ett sto med Super Arnie som pappa. Mammastamen innehåller V.I.P hörde dom kan vara knepiga. stoet heter...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Nebraska
·
C
Dressyr Hej! :) Jag tänkte beställa en Pikeur kavaj på internet som jag ska ha till dressyr men det är så att det finns så himla många olika...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Victovie
·
S
  • Låst
Fälttävlan :) http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&m1=45237&a=260392
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: LenaH
·
S
Western Jag har fått för mig att man ofta köper sig storleksmässigt mindre/lägre hästar om man ägnar sig åt western, för vändbarhet och...
2
Svar
25
· Visningar
2 276
Senast: salwi
·
H
Islandshäst Hej! Undrar vad ni har för åsikter angående skrittmaskiner. Jobbar med en massa islandshästar och har svårt att hinna med alla. Är...
2
Svar
26
· Visningar
3 139
Senast: hundraelva
·
S
Fälttävlan Denna sida ger oss tid till eftertanke,nu när höstmörkret sänker sig över våra norra breddgrader.En isande kår går utmed ryggraden,efter...
Svar
5
· Visningar
1 370
Senast: Bettibets
·
Dressyr Hur i h-vete får man bort svankryggen på sig själv när man rider?! Jag har en naturligt utputande rumpa och en ganska markant svank, men...
2
Svar
24
· Visningar
4 437
Senast: AnnBur
·
Fälttävlan Häromkring finns tyvärr inga tränare att tillgå, så jag vänder mig till er och hoppas att ni kan ge några tips. Nu när det frysit på...
Svar
8
· Visningar
1 644
Senast: Sigismund
·
H
Övr. Grenar Någon som vet om man kan se Breeder´s Cup någonstans i morgon kväll ?
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: Punakha
·
C
Western Köpte en handgjord importerad sadel men gillade inte designen helt och hållet så jag slaktade den helt enkelt, beställde hem en hud och...
Svar
14
· Visningar
1 894
Senast: CBJack
·
Hoppning Får man ha ridkapson på hästen när man hopptävlar? Vet att betslingen är ganska fri, men har inte sett någon som använt just det. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: Lipica
·
Western Var kan jag hitta hyffsat billiga showchaps? Har hört att Lills westernstore har, är den hemsidan nere eller har jag bara fel adress?
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Chex
·
Dressyr nu när hösten och vintern snart är här undrar jag vad alla dressyrmänniskor har på sig när ni tränar för tränare? jag tycker det är...
2
Svar
30
· Visningar
3 961
Senast: Caboose
·
H
Hoppning PELHAM Får man tävla ponny med ett delat pelham på klubb & lokala hopptävlingar? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 841
Senast: Hoppelit
·
A
Trav Hejsan! Jag har ett hblsto som är 7 månader o i "ridsporten" så gör man ju i princip ingenting med ungdjuren förrän de är runt två år...
Svar
6
· Visningar
3 764
Senast: Hovis
·
H
Trav mitt russ springer lustigt med bakbenen,är precis som hon gallopera med bakbenen.hon gör det mest på banan precis som hon inte får nått...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: jassica
·
H
Hoppning Vad menas med Bed A:0 Ackumulator?
Svar
1
· Visningar
9 348
Senast: Speedway
·
Western Vad tycker ni om ett Myler bett till en häst med käslig mun? Vilket myler bett är snällast?? Han har tredelat nu men det är för...
Svar
8
· Visningar
1 778
Senast: arizona
·
H
Hoppning Hej! Jag är en sattsande ryttare med mång lovord från många tränare, men jag måste öva upp mina hästars bakbensteknik, det är det...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: Speedway
·
K
Trav Jag behöver lite hjälp här, hur är det i montén om det är bilstart med en prop för bara 12 hästar, kör de 10 på vingen och bara två på...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Hovis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp