Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nu är goda råd dyra! Ska se till att hitta en föreläsare till westernfolk på lördag, den som vi hade tänkt oss och som var...
Svar
10
· Visningar
1 563
Senast: Texaz
·
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av denna hingst,vad han lämmnar för avkommor,psyke m.m tacksam för all information.
Svar
6
· Visningar
3 337
Senast: Tiraa
·
M
Western Hej! Någon/några som kan posta en bild på hur det ser ut när man har ländtäcke bakom en westernsadel? Borde inte det bli heeelt fel...
Svar
12
· Visningar
2 303
Senast: Molliijeh
·
Hoppning Hur är det egentligen med klädsel på clear round-hoppningar som ligger under lokala hoppningar? Alltså inte pay & jump.. Hur gör ni...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: Vitpeppar
·
Dressyr Efter lång tids letande efter en dressyrsadel som skulle passa både mig och häst, så köpte jag i februari i år en Wintec 500 cair med...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Tillis
·
Dressyr Jag har på senare tid noterat en obehaglig sak gällande mig & min sadel, jag hamnar fel i den :( Jag vet inte om det är mig det beror...
2
Svar
34
· Visningar
3 281
Dressyr Fast debutant är jag egentligen inte, men just med denna hästen är jag det. Ska tävla en lite lokal dressyr och undrar tre saker Får...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Rumpnissen
·
W
Distans Hej alla! Ni som rider med westernsadel vad har ni för pad? Är ute efter en pad som andas och som man kan rida länge med. Maxpris ca...
Svar
1
· Visningar
1 051
Senast: Liten
·
Tävling Får en arrangör ändra ordningen på tävlingsklasserna till annan än den som står i propositionen? Jag hittar inget vettigt svar i TR I...
Svar
4
· Visningar
1 629
Senast: Rumpnissen
·
Tävling Jag ska tävla i helgen och är nu lite fundersam på vilken tid tävlingen börjar. I propositionen står det 8.30 men i ryttarmeddelandet...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: vippan
·
Hoppning Ja det fick jag se bilder på=/ För mig är det helt fel. Men jag vet inte...Vad säger ni? Har ni hoppat med graman eller inte? Jag...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 203
Senast: Whoever
·
Dressyr Hejsan, Jag håller på att leta efter en ny Dressyr sadel till vår ena häst. Hon är en Korsning på PRE/Irich Cob. Inte så jätte grov men...
Svar
16
· Visningar
3 098
A
Övr. Grenar Hej hej! Undar om det är någon som vet om någon Hubertusjakt i stockholms-området i år?
2
Svar
28
· Visningar
5 365
Senast: kaffekopp
·
Körning Jag har en 2½ årig shettisflicka som jag har tänkt köra in nu (sele beställd, nu väntar jag ivrigt :p). Hon är mkt hanterad sedan...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: pannkakssmet
·
M
Islandshäst Rider en 5 årig islandshäst . Hon rids på vanligt tredelat & har gjort det ganska länge nu . Har funkat jätte bra med det men dem...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Bramble
·
K
Islandshäst Jo det är så att jag har en isis, han är 7år i år och är pigg när han vill. Men det är så att det är sällan han är pigg. Vi har provat...
Svar
10
· Visningar
1 808
Senast: TinyWiny
·
Hoppning Hejsan! Jag skulle gärna vilja ha lite tips på bra och roliga övningar, både cavaletti och hopp-övningar, för ridtravare.. Du...
Svar
5
· Visningar
1 486
Senast: Hitech
·
S
Western Om man betäcker quarter med paint blir fölet reggat som en vanlig qh eller ph? Vilket reggar men de i eller blir de dubbel reggade ...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: Annie1982
·
Trav Klickade upp en annons på Blocket om ett russ till salu. Till min stora förvåning är ponnyn på fotot frysmärkt. När började man med det...
Svar
7
· Visningar
1 990
Senast: enjoyable
·
S
Trav Kan ngn försöka lära mig det. Jag tror att det finns ngn här som e duktig på att förklara. Jag e så lat att jag har kört med en sak som...
Svar
5
· Visningar
4 340
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka