Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Tävling Vad är det jag har missat? Jag trodde att det var meningen att man ska betala in till tdb när man anmäler sig till en tävling om det...
Svar
6
· Visningar
1 619
Senast: ZanMiguel
·
F
Hoppning Hoppas tråden sitter rätt, annars får nån snäll moderator flytta den. :) Jag köpte en märr för fyra år sedan från Tyskland, hon var...
2
Svar
20
· Visningar
2 849
Senast: lollipop95
·
M
Distans Hej! Sitter och läser igenom forumet och blir grymt sugen på att försöka mig på en CR med min lille fjordherre. Men jag erkännner...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: Habina
·
  • Låst
Hoppning Pågrund av att jag blev nekad att vara med i idrottsprofilen för att jag inte var sveriges bästa ponnyryttare måste jag förmodligen...
Svar
1
· Visningar
1 243
Senast: LenaH
·
Hoppning Har svårt att formulera en bra fråga men kort och gott: Gör man något fel när hästen om och om igen hoppar en ur sadeln? Känns inte...
Svar
8
· Visningar
1 852
Senast: malin_lindqvist
·
C
Övr. Grenar Köpte i helgen ett fullblossto som jag ska använda till halvblodsaveln. Hon heter Samsarah och är 6 år. E : DUTY TIME (GB) U...
Svar
16
· Visningar
2 006
Senast: cutty
·
G
Distans Saxar ur Tidningen Ridsport: http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=258853
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: Groom-pelle
·
M
Distans JAg har sett att en del har färgade distansstigbyglar, typ flexride elelr liknande, men undrar vad för märke som gör dom etc.?
Svar
2
· Visningar
1 560
Senast: -moa-
·
F
Western Hej! HAr precis köpt en Simco A-betta beartrap med storlek 15 i sitsten. Jag undrar om någob vet hur man ska sitta i en sån...
Svar
5
· Visningar
2 783
Senast: Bewildered
·
Islandshäst Det uppstod en del diskutioner ang hur man fodrar sina hästar. Så jag tänkte att det kan vara kul med en tråd där vi beskriver hur: *...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 212
Senast: jennan
·
Trav Nu blir det ännu mer rubriker... tråkigt tråkigt
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Sonic76
·
M
Distans Jag hade enf undering härondagen, varför är det inte mer engelska fullblod som går distans? Nu har jag ju inte varit ute (än) men har...
2
Svar
36
· Visningar
4 589
·
C
Distans vilka ska va me på hallandsritten??:rofl: ska tävla fem mil o undrar om de finns någon o rida me?:d ska rida i 12-13KM/h TEMPO=) :banana:
2 3
Svar
53
· Visningar
5 853
·
E
Western Jag har en Quartervallack född våren 2007 som nu är under inridning. Allt nytt vi börjat med har varit fullt av grova protester i början...
2
Svar
25
· Visningar
3 045
Senast: _Erik_
·
Dressyr Är det någon skillnad på galoppombyte och flygande byte? "beautiful flying changes (started with one time flying changes)"
Svar
6
· Visningar
3 055
Senast: Lancet
·
C
Tävling Tävlade idag och domaren beslutade emot TR på flera punkter. Trots påtryckningar vägrade h*n att ändra sig. Tävlingsledaren höll "låg...
Svar
15
· Visningar
2 260
Senast: Boop
·
Dressyr Köpte ju en Amerigo Classic för inte så länge sedan till hästen. Tyckte att sadeln va superskön och hade ut en oberoende...
2
Svar
20
· Visningar
3 522
Senast: föl2005
·
Western Jag och mamma har diskuterat lite nu och vi kommer inte överens. Hur ska man hålla i tyglarna på tränsbett? Får man ha tyglarna mellan...
2
Svar
21
· Visningar
5 653
Senast: Sasse_
·
S
Dressyr Har det kommit en ny dressyrsadel? vid namn Tekna? (Är den från Globus?) Någon som testat den?
Svar
6
· Visningar
1 558
Senast: Constance
·
N
Trav Hej! Kan vara kul att få lite tips på ridträning av startande travhäst. Ridtränar våran travhäst 2 gånger i veckan ca. Oftast...
Svar
11
· Visningar
1 875
Senast: NathalieBorgman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka