Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Western Hallo. Ska köpa westernsadel :D till min arabkorsning antingen i höst elr vår. Jag undrar vad tycker ni man ska ha för 'inriktning'...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: evalill
·
A
Körning Jag har tröttnat på att slita med att få upp min tunga loksele på min stora ardenner (170cm) Någon som vet om detta är en bra sele...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: agtatoon
·
Körning I´m back!! Så här blew det... Lille skenkulan (se tidigare tråd) är "pensionerad" från körning, men en ny liten shettis har...
Svar
11
· Visningar
1 556
Senast: schelin_j
·
D
Hoppning Ja som det står. Jag är dressyr ryttare men vill även ta ett skutt då och då. efter att jag föll av vid en tävling för flera år sedan...
Svar
10
· Visningar
2 439
Senast: hannanilsson
·
Övr. Grenar Jaha.. då är det snart dags att bege sig in till Jägers för årets sista Löp. I alla fall för oss ! Det blir Regnkläder paraply och...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: MalanMjöl
·
Trav Hej Jag har ett brinnande travintresse och har läst stamböcker (för varmblodiga travare) och Travronden sedan mitten av 1950-talet. Det...
2
Svar
21
· Visningar
4 699
Senast: LilaTiger
·
I
Körning Sitter och skäms för mig själv men kan ändå inte hålla mig.... Jag har en ridtravare som jag funderar på att prova köra, hon är ju...
Svar
15
· Visningar
1 653
Övr. Grenar Jag håller på med ett fördjupningsarbete som ingår i steg 3-kursen jag går på svensk galopp. Jag har valt att skriva om skillanden...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: Creetown
·
Western Tänkte att jag skulle bygga lite trailhinder hemma men skulle vilja (och behöva ;)) lite tips. Har ni någon bra sida eller ännu bättre...
Svar
15
· Visningar
5 149
Senast: danilo
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om det är stor skillnad i träningen mellan en travhäst och galopphäst. Hur tränar ni era galoppörer ??
Svar
9
· Visningar
2 445
Senast: Topolino
·
S
Western Okej, detta är en tråd där vi kan tala om våra hrmm, missöden med våra kära små ögonstenar. Jag vill berätta om mitt fyraåriga...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Pilo
·
R
Distans Om allt går enligt planerna så tänker ja starta en 120 km me lill-grabben 2010. Men.. hur tränar man till en sån?:confused: han har gått...
Svar
16
· Visningar
2 226
Senast: Dinamith
·
Körning Denna eftersträvsamma, åtrovärda, efterlängtade stadiga form (suck) Kommer vi någonsin att komma dit Jaxon och jag? Vingel vingel...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Inelin
·
Trav Vilken otrolig häst! Sänkte Norska rekordet för 4-åringar från 1.22.3 (Lome Elden) till 1.21.5 för några veckor sedan. Igår gjorde han...
Svar
2
· Visningar
2 207
Islandshäst Jag har kollat lite på annonser och såg då ett par där föl är till salu på Island och att man kan låta de stå kvar där ett par år och...
Svar
16
· Visningar
2 201
Senast: cowgirl73
·
Islandshäst Ni kanske tycker att detta låter som en konstig fråga. Men jag har inte ridit islandshäst så länge men "storhäst" i 16 år så jag är en...
2
Svar
22
· Visningar
4 587
Senast: karlson
·
E
Islandshäst Hej! Mitt fyrgångssto har ofta en väldigt fyrtaktig galopp, det brukar bli bättre om hon får gasa på ganska mycket men jag skulle vilja...
Svar
13
· Visningar
3 060
Senast: karlson
·
P
Western Hej på er! Den 12:e november lyfter planet mot Oklahoma city och AQHA World Show :D Nu undrar jag bara om det finns något i Oklahoma...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: lillaida
·
Dressyr Eftersom jag inte har någon större koll på detta område då jag precis gått upp från ponny behöver jag lite klok hjälp:D Jag fick...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: remmis
·
Trav Så gräsligt! *kräksmilie* Det är verkligen synd att man inte får byta hemmabana till Skellefteå, som även ligger närmare.:mad: Vad...
2
Svar
28
· Visningar
4 346
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar