hallandsritten?

Sv: hallandsritten?

hej!!=) jag ha långkalsonger under :) ha stoppat i dom i sockarna o sen distansbyxorna över o sen ridstrumpor=) de funka super!! gäller ju o inte ha för stora långkalsonger bara:d mvh connie

Aah.. ja, jag har funderat över det.. borde ju funka bra om man har tajta långkalingar! Ska ut o ta en liten mini tur nu, så ska ta o testa omgående!:)

Jag kör med fleecefodrade distansridbyxor från studone. Bra så länge det inte blir för många minus....samt de eliminerar allt skav!Kan varmt rekomenderas.

Sophia

Nu drar det ihop sig för hallandsritten, jag åker neråt i eftermiddag. Det ska bli så kul! :)

Japp!! allt packat nu (hoppas jag:cool:) o hästen ren o fin o vi har tagit den obligatoriska "kvällen-före-tävling-barbacka-skrittrundan"!:):) Nu e det dax o lägga sig o hoppas att man får sova iaf någon timme!:rofl: Lycka till imorgon allihopa!!:bump:

Lycka till allihopa!
Idag hämtade jag hem min kille fårn Ella, som skulle ner med Gwarant för 8mil.

Hoppas det inte är skitväder som idag.

Kan väl knappast bli likadant som förra året!!:eek::rofl: Man kan ju hoppas iallafall!!:angel:

Vi har för säkerhetsskull med oss snorkel och cyklop ;)

Allt är packat, hästen tvättad och jag oroar mig för att jag glömt hälften fast halva stallet ligger i bilen och släpet. Allt är som vanligt med andra ord :rofl:
Lycka till allihop imorgon!

KL
Jag fick stryka mig mest pga hovslagare som först sa att "det fixar sig" o sedan inte hörde av sig. Men vi har haft en del annat som gått oss emot.

Jag hade i alla fall inte kunnat ta mig iväg på söndagmorgonen för min bil blev vandaliserad på lördagkvällen. De skulle ha mina skyltar men var tvungna att både sparka o rispa den också.
Så tur i oturen att jag inte skulle iväg........

Nu ska jag till polisen i Halmstad för att få provisoriska skyltar så jag får köra med bilen. Sen väntar försäkringsbolag, verkstad, hyrbil, mm.
Fan, det hade räckt med stulna skyltar.
// Linda

I 80km klassen vann. Tonje Danielson -Molinas nicow Som även är vinnare i årets Onsla cup!!!
2 . RosMarie Johansson- Danicza
3. En norska, skulle gissa på Lene Hammeren- Wilma ox efter att ha sett startlistan...
4.Jonna Brunnström Sockertoppen - 1 DM småland
5. Linn Gustavsson El Sham - 2 dm småland
6. Lovisa kjellen -Pylh- 3a dm småland
7. Martina Vikefors Raams ox

Stort grattis till alla duktiga och blöta ryttare!!!
Är inte helt 100% säker på att det är helt rätt allt men ganska så iaf!!

Vilka idioter :mad:
Nu blev jag upprörd...! Hoppas det går bra hos polis och f-bolag.

Ang resultatet, Molinas Nikow, vilken häst! Han vinner allt i år! Gick han inte godkänt på EM nyss också eller blandar jag ihop honom med någon annan?

Tack arrangörer och funktionärer för en fin (och blöt) tävling! Jag gillade verkligen banan, jättefin natur runt omkring Stjärnarp.

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 425
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
642
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka