Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hejhej :D Har tänkt ett tag på en fråga nu... Jag har en stor häst som inte är så säker på vissa höjder. Om man inte vill hoppa 90cm...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: Lady_S
·
Hoppning Förra året när jag beställde min licens så fick man en bekräftelse via mejl man kunde skriva ut. Men nu när jag beställer via tdb så får...
Svar
8
· Visningar
1 409
Tävling Hej! Har en fråga. Eller några stycken Får jag starta i en Lok/Reg med lokal licens? Hur funkar det? Vad är det som är lokal och...
Svar
9
· Visningar
1 377
Svar
109
· Visningar
11 642
Senast: Victovie
·
Fälttävlan Ja, vilka ska på fält-träffen i Lkpg?! Några härifrån Buke? :D
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 781
Dressyr Låter ni era dressyrhästar ha någon slags vintervila? När låter ni hästen vila, hur länge och hur ser vilan ut? Berätta gärna hur gamla...
2
Svar
30
· Visningar
4 056
Senast: majeld
·
Trav Har en fundering, mer allmänt sådär. X tränar & tävlar en nyinköpt häst åt Y under ett par månader, sen köper X hästen av Y o...
Svar
7
· Visningar
2 298
Senast: Hovis
·
Dressyr Hej! Jag kan börja med att säga att jag rider för tränare men inte gjort det nu med p.g.a all snö (inget ridhus )samt att jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 488
Hoppning Dottern behöver köpa en ny hoppgjord,då den gamla inte passar längre till nya sadeln.Vad är det för hoppgjord som egentligen är bäst...
Svar
17
· Visningar
4 326
Senast: TheDot
·
Fälttävlan Har läst artikeln i ridsport om kylning fram och tillbaka och upp å ner och ja... Jag har iaf läst den otaliga gånger och fattar...
Svar
9
· Visningar
2 152
Senast: juni_barn
·
Islandshäst Var hittar jag kriterierna för dom olika poängen i dom olika klasserna? Alltså: V5, mellanskritt. För 5.0 vill domaren se: ...
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: Boerperd
·
L
Körning Jag har fått hem min häst:love: som är inkörd och älskar att köras men jag kan inte så mycket. Fick med ett sele när jag köpte hästen...
Svar
5
· Visningar
1 799
Senast: Lonievska
·
Islandshäst Jag har inte så mycket tävlingserfarenhet själv och undrar en del över vad man räknar som bra poäng på en tävling, och när man kan säga...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 853
Senast: UllaBeata
·
Western Har inhandlat en styck westernsadel och undrar nu om nån vet nått om denna modell. Kan dock inte märke på den så undrar lite var jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: djezima
·
Trav Hur gammal får en shettis vara för att få tävla? Jag och min mamma har en shettis på foder som ska åka till Finland om inte vi vill köpa...
Svar
4
· Visningar
2 043
Senast: Hovis
·
Trav Hej. Var på nätet ska man leta om man vill annonsera till travfolk? Är det travronden som gäller?
Svar
1
· Visningar
799
Senast: martha
·
Western Nu har jag ÄNTLIGEN kommit igång med min trailträning på allvar och det går hur bra som helst :) Än så länge har jag kört grind och bro...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Milschen
·
I
Western Ska köpa ett par nya jeans i dagarna men vet inte vilket märke eller modell jag ska ha. Vill inta ha några wranglerjeans då jag inte...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: RamonaP
·
W
Western Hejsan! :) Jag beställde regelboken 2009-2010 för 2 veckor sedan från wras hemsida. Har betalat och så, men undrar lite om det är...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Texaz
·
Övr. Grenar Nu ska vi se om jag kan formulera detta på rätt sätt... Sedan fyra år tillbaka håller jag inte alls på med hästar. Hade innan dess...
Svar
7
· Visningar
1 314
Senast: Genberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix