Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nej, det är inte jag som rider! Men jag tänkte dela med mig av denna träningsfilm som kanske kan fungera som lite träningsinspiration...
Svar
10
· Visningar
1 993
Senast: djezima
·
A
Övr. Grenar Min träning med min Shetland.. Dålig kvalite pga mobilkamera ---Trailer---
2
Svar
25
· Visningar
3 288
Senast: AnTeX
·
A
Islandshäst Jag har en islandsvalack född 1996 som har väldigt jämna och starka gångarter(4-gångare). Nu är det så att jag ska köpa lite tyngre...
Svar
11
· Visningar
1 816
Senast: Freyr
·
Övr. Grenar Jag är inte avundsjuk! Neeej då, inte alls... Trist bana och hästarna luktar säkert illa eller något sånt. :crazy...
Svar
11
· Visningar
1 715
Senast: Topolino
·
D
Övr. Grenar Hej alla galoppmänniskor där ute ! behöver alla svar jag kan få ! jag är en 16 årig tjej som vill bli jockey, vill gå på...
Svar
9
· Visningar
2 641
Senast: Dartmoor
·
Körning Det vore jätteroligt att få höra va ni har för planer för 2010. Under 2009 har vi ju debatterat att körningen är på väg att gå...
2
Svar
34
· Visningar
2 676
Senast: Efwa
·
Körning Ja, som rubriken säger....Köpa körhäst är inte det lättaste... Har kollat på nätet efter en snäll, trygg och framförallt trafiksäker...
2
Svar
28
· Visningar
3 862
Senast: cowgirl73
·
E
Trav Jag tog licens för typ 4 år sedan. Förra året körde jag två lopp(det som behövdes för att behålla licensen). Min fråga är hur många...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Emmiz87
·
T
Fälttävlan Hejsan. Jag har en ponny som jag gärna vill starta lite debutant fättävlan med. Men jag är lite osäker på vad man ska ha för utrustning...
Svar
9
· Visningar
1 476
Senast: sita
·
Western Jag behöver er hjälp med att jämföra 2 bett! Det högra bettet (och det som är överst på ena bilden) är det bettet jag ridit hästen på...
Svar
16
· Visningar
1 864
Senast: Elanor
·
A
Hoppning Jag har en islandshäst som älskar att hoppa, men han är inte hoppad spec mycket. Tänkte dock ändra på det till våren eftersom han tycker...
Svar
1
· Visningar
825
Övr. Grenar Hörde på radion att travet antagligen ska få en egen dokusååpa som ska spelas in i närheten av oss på Axevalla travbana. Vore inte...
Svar
1
· Visningar
970
Western Nu har jag äntligen fått tag i en westernsadel, så får vi se om jag köper en häst som passar sadel :) (ironi) Men stiglädren ( tror de...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: cowgirl81
·
Western Då jag inte hittar paden jag vill ha och även en sadelväska, har jag börjat kolla på amerikanska webshopar och de har ju allt till mkt...
Svar
9
· Visningar
1 965
Senast: arizona
·
Dressyr Som jag tolkar det så BEHÖVER man inte ha schabrak eller vojlock när man tävlar? Ska nämligen tävla imorn och är fundersam på om jag...
Svar
10
· Visningar
1 518
Senast: Jaxonmaxon
·
Western Jag såg i dag när jag hade skrittat min unghäst att pälsen hade blivit lite "ruggad" på en fläck på var sida om ryggraden i kanten och...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: pyret
·
H
Hoppning Hej! Nu till jul så vill jag unna mig och hästen ett riktigt snyggt schabrak som jag ska inviga mina 2010 tävlingar med. Frågan är...
2
Svar
36
· Visningar
5 293
Senast: Belleriet
·
Q
Islandshäst Min nya pålle ser ut som ett halvblod i ryggen, markerad manke, bra sadelläge. Hon är jättefin! :d Men vilken sadel ska man välja...
Svar
10
· Visningar
1 878
Senast: Valkyriafir
·
Western Hej hopp! Finns det några som är sugna på att träna western tillsammans med mig i Örebro trakten? Kanske kan vi ta oss i kragen lite...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 797
Senast: roxanne
·
Körning Som vid en bal eller bröllop? Vad har du för försäkringar? Har du företag? Vad kräver du av kunderna för att du ska köra? Dvs...
Svar
4
· Visningar
1 812
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?