Träningskompisar i Örebro

Sv: Träningskompisar i Örebro

nämen! ja det gör jag, i enhet D närmare bestämt. men vi kanske inte sågs något då? ja, absolut! varför inte ta t.ex. en långritt någon dag? :)
Ja, det är väl inte omöjligt att vi sågs då. Jag gjorde praktik på R. :) Jag får ta långritten senare när hennes föl har blivit stor nog, hon ska ha i april.

Åbytorp är jättemysigt, perfekt med dagis och skola, men ändå på landet! Vi bor i utkanten av byn och här är det massor med hästgårdar. Jag har 2 km till ridhuset i Sickelsta och ca 500m till ridbana. Vi tar oss till Örebro på 20 min, vi pendlar båda tvä nämligen.

*kl*

Hej Örebroare!

Jag är nybliven medlem i FWR, kul att det fanns en sån här tråd! :laugh:
Är det någon som ska vara med på ME träningarna i Södra falla? Jag har anmält mig iaf! :)

Har tänkt att komma ut på nån lätt tävling i år också bara det passar in i all annan planering! :)

Hej hej!
Välkommen hit!
Jag tänkte åka och titta, har en unghäst som är nästintill ohanterad och därför väntar jag med alla träningar tills nästa år när vi kommit igång med ridningen. Vad har du för häst??

Hej!
Tack! :)
Ah, men då kanske vi ses då! Jag har egentligen åtta hästar, fyra fjord och fyra araber från föl till 17 åringar... Men den jag tänkt ha på träningen är en arabdam född 02. :) Vi har mest ridit här hemma i skogen och på hemmagjorda trailhinder, förra året var vi med på arabsportcupen i de lättaste klasserna och då insåg jag att jag vill träna och komma vidare i westernridningen! :laugh:
Tävlat min första häst på d-tävlingar för "100 år sen" men sen har det inte blitt nåt...
Ska bli så kul! Hoppas på att hitta likasinnade också! ;)

Hejsan.

Det vore kul att lära känna några fler som håller på. Jag har kommit igång lite efter en olycka. Jag bor 4,5 mil norr om Örebro, Vedevåg. Jag har 150 meter till ridhuset. Så det vore kul om det finns fler som vill komma igång.

MVH
Susanne

Hej! Jag är också anmäld till träningar på Södra Falla... kul att vi fått med en till i klubben!! försökte komma in på din hemsida med det gick tydligen inte.. vet inte om det kanske var något stavfel.. hittade adressen på din profil...

Tjing!!

åh ja just ja, du skrev ju det tidigare! vad mysigt, då går ni i väntanstider nu då.

aha, jag minns dig inte riktigt tyvärr, men säkert såg jag dig någon gång i korridoren. lärarrummen ligger ju inte särskilt långt ifrån varandra ;)

Hej misan1984!
Va kul, då lär vi träffas där! :laugh: Är det hästen på bilden du ska ha med? Vad är ni på för nivå?
Hehe, min profil var visst inte uppdaterad på länge! Har länkat till min blogg nu så länge, har ny hemsida under konstruktion! :)

Tjingeling! ;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Vi bor i ett hus med skog som närmsta granne. I våras föll totalt 6 stora granar ner på vårt bostadhus och övriga byggnader...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Mia_R
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025