Fälttävlansträffen i Linköping

Sv: Fälttävlansträffen i Linköping

2 timmar från Väsby

(7 timmar är till Kungsbacka, Fios världscentrum :angel:)

Först en eloge till mammaBerg.
Vad hände med förbudet mot klocka?
Nästa sak är att vi ft ryttare måste kräva att TR är färdigt tills årsskiftet.
Man kan inte som nu komma med regler 1/4 som gäller från den 2/4!

Nej, jag blir definitivt av med min licens om man ska ha hästskötarexamen, jag knäpper alltid upp täcket fram först, sen bak. Blir kuggad

Hmf, & du har dessutom dåligt inflytande för det är DITT fel att jag gör likadant! :devil:

Hmm, oki? Estivuz, vart står du? Betti, vi har stall i Angarn, Vallentuna, så det är ju norrut iaf. Men en timmes skillnad? Ska jag gissa på nåt däremellan då..? ;)

Ja min pålle står ju inte alltför långt från er, vallentuna-frösunda. :) Så det tar nog lika lång tid!

Hmm, oki? Estivuz, vart står du? Betti, vi har stall i Angarn, Vallentuna, så det är ju norrut iaf. Men en timmes skillnad? Ska jag gissa på nåt däremellan då..? ;)

Jo, du ska nog räkna nånstans däremellan. Beror på vilken väg man tar och hur fort man kör:devil:

Nej, jag blir definitivt av med min licens om man ska ha hästskötarexamen, jag knäpper alltid upp täcket fram först, sen bak. Blir kuggad

Men herregud!:eek::eek: Det är ju nästan lika allvarligt som att släppa ut ett ekipage i terrängen efter 1 helgs terrängträning....:devil:

Nästa sak är att vi ft ryttare måste kräva att TR är färdigt tills årsskiftet.
Man kan inte som nu komma med regler 1/4 som gäller från den 2/4!

:bow:

Varför är denna träffen i början på det nya året och inte i slutet på det föregående?

Personligen drar jag mig för att ens fundera på att starta nya hästen, det är ju så mycket nytt att ta reda på :o

Jag tycker oxå om jag inte redan nämnt det, minns inte nu :D att man skall förutom att föra in tränarsignaturer för obligatoriska terrängträningar i TDB även dela ut fler gula kort och varningar till ryttarna och föra in det i TDB, sen kan man kolla om de ryttarna har någon gemensam tränare :devil:

Jag tycker oxå om jag inte redan nämnt det, minns inte nu :D att man skall förutom att föra in tränarsignaturer för obligatoriska terrängträningar i TDB även dela ut fler gula kort och varningar till ryttarna och föra in det i TDB, sen kan man kolla om de ryttarna har någon gemensam tränare :devil:

Blir det krav på att ha tränarsignatur från den som godkänt start? Det måste ju vara ett absolut minimum! Dina förslag tycker jag är bra, inte det minsta konstiga. Ska man göra något åt säkerheten så är det definitivt tränarna man måste komma åt/nå ut till när ryttare rider farligt.

Liknande trådar

Fritid Ska tillbringa helgen i Linköping tydligen, vad finns det att hitta på där (plus minus några mil)? Två vuxna med hund (men hunden kan...
2
Svar
24
· Visningar
574
Senast: Stålvilja
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: Cattis_E
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar