Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ja, är det någon karens på det? Den där svarta flaskan ni vet, "Kills and repells" eller vad den heter.
Svar
7
· Visningar
6 048
Senast: giffan
·
S
Övr. Grenar Fick idén från travpunkten. Tänkte det kunde vara kul att dela med sig om sina smeknamn på kusarna. Jag börjar! Idag har vi...
Svar
17
· Visningar
1 966
Senast: Seabaz
·
D
Fälttävlan Hejsan :D Jag ska börja träna fälttävlan har jag kommit på :) Men vad gäller för klassen P70, det står att hinderhöjden är max 75 cm...
Svar
4
· Visningar
7 957
C
Western Hur ofta rider ni för tränare och hur ofta åker ni på clinics? Rider ni för samma tränare hela tiden eller varierar ni? Vilken...
2
Svar
23
· Visningar
2 284
Senast: __Jeanette
·
Fälttävlan Spanar efter en tråd om Kindas tävlingar om 2 veckor, men hittar ingen. Så det är relativt många anmälda! Någon här som ska dit? Jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 641
Senast: 80-tals rookie
·
Hoppning En fin trevlig häst. Jag är dålig på att se om det finns någon bra teknik i hoppen. Någon som kan se om detta är katastrof eller ok? Den...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: vildros
·
Övr. Grenar http://www.svenskgalopp.se/sg/nyheter-skg/nyheter/203-songline-funnen-doed.html :(
Svar
4
· Visningar
1 512
Senast: quintess
·
T
Trav Jobbar med en häst som gärna går på tå med ena bakbenet, ställer inte ner trakten, kan även efter träning stå och lyfta på det benet...
Svar
12
· Visningar
2 081
Senast: Cambrie
·
Fälttävlan Någon här som skall dit? Kommer starta min första fälttävlan där, vi får se hur detta slutar...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 446
Senast: Undret
·
T
Islandshäst Nu letar jag häst så smått och skulle behöva hjälp av er att komma fram till vad jag ska leta efter i en annons. Jag vill ha ett sto...
2
Svar
32
· Visningar
4 319
Senast: margareta
·
R
Islandshäst Vad är ett rimligt pris på en häst med förändringar i hasen/haserna? Enligt veterinär kommer hästen inte att kunna tävlas. Hästen...
Svar
17
· Visningar
2 643
Senast: margareta
·
Islandshäst Hur ofta tränar ni era islandshästar för riktigt utbildade islandstränare? Det skulle vara intressant att få reda på hur ofta du...
2
Svar
33
· Visningar
3 873
Senast: mly
·
Islandshäst Hej! Har ni några tips på en häst som rusar in i pass/grisepass istället för att ta galopp? Någon som har en häst som gör nåt...
Svar
15
· Visningar
3 379
Senast: mly
·
C
Western Tänkte starta denna tråd så att bukefolk och JAG:D kan få hjälp att se sin häst fel/brister samt positiva saker i exteriören.Vet att det...
Svar
11
· Visningar
3 249
Senast: CindyLou
·
Övr. Grenar Jag är så nyfiken på vad alla ni riddare har för er, vad ni har för hästar, hur ni tränar osv, så jag startar upp en snacktråd...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Scorpan
·
Trav Köpt en häst utan pass ( vet dumt ), men förra ägaren hade precis flyttat och hade råkat packat ner det i ngn kartong som hon inte hitta...
Svar
11
· Visningar
2 003
Senast: Limelight
·
Tävling Det ska ju täcka anmälnings/staravgift. I dag fick vi nämligen enbart rosett för en åttondeplats. Fin 110:-/rosett :grin:. Men så hade...
2
Svar
29
· Visningar
4 082
Senast: Speedway
·
R
Hoppning Finns säkert mängder med sånna här trådar, men nu behöver jag bara ett snabbt enkelt svar :angel: Har en D-ponny som jag behöver lite...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Speedway
·
Trav Vår märr Chocolate Soup som vi från början inte hade tänkt att betäcka alls behöver vi ett hingstförslag till.(Enligt uppgift brukar hon...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: via
·
S
Islandshäst Hej! Jag har ett problem, min häst är travtaktig i tölten, jag för den delen tycker det är jätte bra då han var grisepassare när jag...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Sigtyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka