Sv: Mariestad

Jag vågar nästan lova att det inte blir några större förändringar innan nästa tävling i alla fall, inte ute på banan. Vi ska ju snart börja bygga ny uteridbana så starten kommer nog att flyttas en lite bit...

Vem är du på tävlingsbanan? PM:a om du inte vill skriva här... (om du inte har ett krångligt namn så är det kul att veta vilka jag har pratat om) ;)

Så länge ingen av er heter något med franskt uttal så får det väl gå då... Annars får du stanna hemma ;) så att det inte blir så krångligt för stackars mej... :banana:

Vilken tur att det inte satte stopp för karriären då! Hoppas att du kommer tillbaka (om du inte redan gjort det) och hoppar på stora vattnet... Läskigt?!?

Har varit tillbaka efter det :) och hästen och jag fortsatte upp till **-igt så avskräckta blev vi inte i alla fall.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
613
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka