Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Jaha då är man i sadelträsket igen:cry: Har fått nys om en Jacson AdL men ser till min förtvivlan på nätet att de har något kortare...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Rumpnissen
·
M
Körning Nu är det dags att investera i en maratonvagn. Vad ska jag tänka på? Har funderat över hur mycket plats det bör vara mellan hästen och...
Svar
17
· Visningar
2 208
Senast: agtatoon
·
Trav ... få skriva av mig lite! :D I lördags gjorde min tant (15 årig russtant) årsdebut i ett på papperet rätt hårt lopp. Distansen var 2140...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Tagliabue
·
Körning Vad får din häst göra på eget initiativ i vagn? Får den göra något över huvud taget på eget initiativ så skriv och beskriv. Får den...
Svar
8
· Visningar
1 463
Senast: _moa_
·
Trav Såg detta program igår, dock inte hela, men vad är det för skit rent ut sagt? Ska det inte handla om trav?
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Cambrie
·
Islandshäst Har lånat ett islandssto som är 5 år och inriden förra hösten men har stått i vinter. Hon är 4gångare med jättestark trav och har bara...
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: EMK
·
Övr. Grenar Har blivit skickad denna länk till en film ifrån 1950 när Nasrullah anlände hos Claibourne Farm. Kanske kan vara kul att se då han finns...
2
Svar
36
· Visningar
4 248
Senast: Nasseman
·
P
Körning Hur viktigt är det med baksele? Har sett flera körekipage som haft det, och jag förstår de enorma fördelarna. Dock med stor häst. Till...
Svar
15
· Visningar
3 204
Senast: pavement
·
Körning Nu vill jag se bilder på alla era söta shetlandsponnysar. //Sara
10 11 12
Svar
220
· Visningar
53 575
Senast: Pallen
·
Western När jag studerar mönstrena för reiningen så tolkar jag det som att man måste stoppa mellan mittenkonen och den sista konen? Men det står...
Svar
4
· Visningar
857
Övr. Grenar Hittar några trådar som tagit upp ämnet tidigare, men inget svar på frågan; vad händer med planer på att flytta Täby Galopp och en ev ny...
Svar
7
· Visningar
2 068
Senast: Seabaz
·
D
Distans Det finns inte tillräckligt bra adjektiv för att beskriva hur imponerande det är. Trots att vår säsong här uppe knappt har börjat så har...
2
Svar
34
· Visningar
4 143
Senast: karingadde
·
Hoppning Var och tittade på lokaltävlingar i helgen. Jag blev lite förvånad när unghästarna skulle starta sin 1 metersklass och sista hindret...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: FadeAway
·
Western Japp bara att bege sig ut i sadeljungeln igen :cry: Efter mycket träning med Chili passar nu inte min underbara specialbeställda...
Svar
12
· Visningar
1 882
Senast: Isabelle L
·
Islandshäst Har sett en del avkommor efter hingsten Randver frá Nýjabæ. Med otroligt fina färger. Skulle vilja veta lite mer om honom.... :bump:
Svar
4
· Visningar
3 172
H
Islandshäst Hej Bukare! Jag har ägt min fina islänning i 6 månader (imorgon! :love: ) och jag har börjat fundera på hur hans små hårsäckar...
Svar
7
· Visningar
1 536
Senast: Huginn
·
Hoppning Hur ofta tycker ni att man kan hoppträna? Vissa hoppar ju typ en gång i veckan, och en kompis till mig låter medryttaren sköta dressyren...
2
Svar
21
· Visningar
3 651
Senast: My Beauty
·
S
Distans Hej! Undrar hur Polar Equine Easy ska sitta på hästen? Jag har elektroderna men inte någon bruksanvisning... :) Och har försökt kolla...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: carsan
·
Körning Idag publicerade jordbruksverket nya föreskrifter för tävling med djur, dessa börjar gälla redan 1 juli 2010...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Bubbaz
·
Trav Det fanns ju en borkfärgad kallblods-valack som ofta var med i travsammanhang på TV. Han sopade gatan med de flesta andra kallbloden...
2
Svar
23
· Visningar
4 253
Senast: SandraM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar