Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning hur mycket orkar ett välmusklat russ på ca 125 dra?:)
Svar
2
· Visningar
846
Islandshäst Jag ska tävla femgång för första gången nästa helg! ska bli riktigt roligt.. då jag endast tävlat tölt och fyrgång förut. Någon som har...
Svar
8
· Visningar
1 859
Senast: Echa
·
8
Fälttävlan Äntligen tävling nära mig! :bump: gick in på TDB och :eek::eek: nästan inga anmälda! Hoppas verkligen inte att de ställer in. Några...
2
Svar
25
· Visningar
3 520
Senast: Hunter
·
Distans Har tillbringat några dagar med att försöka förstå träningsprogrammen i boken, framförallt det som gäller distansritt. Men hur jag än...
Svar
17
· Visningar
3 615
Senast: SiZo
·
F
Körning Jag har 2 problem med min rockard.. Suck!! Det är ett hemmabygge, har flyttat upp skaklarna och höjt sitsen, o följande är fel för...
Svar
9
· Visningar
2 511
Western Haloj.En fråga.Vet att man har gratis entre på ranch horse challenge med lucky riders kort men gäller d bara en dag?Ska ner på torsdan...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: åke
·
M
Hoppning Hur många starter innan börjar ni rida fram? :)
Svar
9
· Visningar
2 962
Senast: CarolineB
·
Dressyr Måste bara skriva av mig och kände att någon här kanske kunde hjälpa mig på rätt spår igen. Jag är 18 år gammal och har ridit dressyr i...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: vicky417
·
Övr. Grenar Är det någon som ska till Ascot Races i juni. Vi åker över hela veckan, men ska faktiskt bara på själva tävlingarna en dag. Någon...
Svar
15
· Visningar
1 848
Senast: cutty
·
Islandshäst Hej! :) Nu är det dax för mej att skaffa islandshäst! Jag har ridit i över 10 år, men d var först i oktober -09 som jag började rida...
Svar
14
· Visningar
3 654
Fälttävlan Någon som kan hjälpa mig med att hitta programmet till Dressur Aufg. VL 3, Richtv. 402,B Mycket tacksam på förhand // Sita
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: Max Power
·
Trav vad vill man som hästägare ha för info på hemsidan ?! Jag håller på att hjälpa göra iordning en hemsida ..å det har tagit stopp ...
Svar
3
· Visningar
1 046
H
Hoppning För att få starta nationell tävling, behöver man kvala då? Har försökt hitta i TR men kan inte hitta? :angel:
Svar
3
· Visningar
2 359
Senast: chrissan99
·
S
Islandshäst Vet inte alls om jag e inne på rätt kategori här men det märker vi. :d Vad ska man ha?:confused: Måste man ha islandssadel till en...
Svar
1
· Visningar
1 407
Dressyr Ska på tävling imorgon och ska inviga nya tränset. Men nu blev jag lite osäker om jag får ha de tyglarna som tillhör? Det är inget...
Svar
11
· Visningar
1 903
Senast: Pancakes
·
Körning Jag har en sån här sele, och nu så har jag köpt till såna här för att göra det hela lite enklare. Men hur fäster man dem på selen? Ser...
Svar
8
· Visningar
1 720
Körning Är det krav på skygglappar på tävling i marathon, dressyr eller precision? Jag håller på att köra in min tvååriga welshvalack, och det...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Efwa
·
M
Distans Maria Hagman-Erikson leder 16milen iDanmark med en slinga kvar. Denna gången med hästen Nadir. det är den 4 eav hennes hästar som går en...
2
Svar
27
· Visningar
3 873
Senast: Noteca
·
Tävling Jag avskyr de nya reglerna, dyrt blir det också *morr* Men jag fattar inte hur man betalar. Man anmäler via TDB, så långt är jag med...
Svar
3
· Visningar
1 821
C
Hoppning Igår var mamma och jag på sadelprovning med min nya häst. Vi provade olika hoppsadlar, men fastnade speciellt för dessa två (enbart för...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Chessie_95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur