Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Fälttävlan Nu var det många år sedan jag tävlade fälttävlan och speciellt på ponny. Så hur är det egentligen med dessa nya regler? Vad jag läste på...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: DreamOn
·
Tävling Har dom slutat att uppdatera resultaten på SRF tävlingstermin? Där man kan klicka på tävlingsresultat och söka på häst eller ryttare...
Svar
5
· Visningar
1 160
Tävling Förra året flyttade jag till ny ort, 65 mil hemifrån. Jag blev för inte så länge sen medlem i en ridklubb ansluten till SvRF här på den...
Svar
1
· Visningar
991
Körning Jag har en vagn till salu, men jag måste säga att jag är chockad: Jag trodde att det skulle vara mycket lättare att få sålt en vagn nu...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: _L_
·
Körning JAg har ev på gång att köpa en beg maraton sele som första sele till nyligen inkörd 2 åring. Selen vill hon ha 2500:-för, normalt...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: cowgirl73
·
P
Western Hej, jag undrar hur Classic Pleasure går till och är det en typisk Westerngren. Hur ska man vara klädd? Kan man vara med i en...
Svar
7
· Visningar
1 827
Senast: Chex
·
Fälttävlan Såg resultaten för våra kära landsbor så här långt. Trevlig läsning som vanligt! Dock höjer man ett ögonbryn när man ser CF's resultat...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: aicha
·
Trav Eftersom tråden till vilken hingst skulle handla om de som hade bestämt sig så gör jag en ny till mina sto (och givetvis även andras)...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 769
Senast: Snazzy_Millie
·
Western Ja... efter många års grubblande utan att finna någon förklaring vänder jag mig till er; Ser en del w-hästar som har ett rep om halsen...
Svar
12
· Visningar
4 710
Senast: mooi
·
Trav Näääe, det gör inte min tvååring och jag tror aldrig jag haft nån som aldrig gör det. Nän som haft nån lika och har den börjat med det...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: martha
·
Fälttävlan Nu har jag precis kommit hem från ett krismöte. Terrängbanan blev rejält uppkörd av förra helgens körtävlingar i samband med regn. Där...
2
Svar
28
· Visningar
3 131
Senast: fio
·
J
Western Nu är det såhär att jag har ett litet problem som jag gärna skulle vilja att ni hästexperter kunde hjälpa mig med, hehe :D Eller kanske...
Svar
6
· Visningar
4 784
Senast: Ginne
·
S
Hoppning Hejsan! Jag har precis införskaffat mig ett Insektsskydd "nät" för min häst som fästs i nosgrimman och sätts ovan mulen... han är...
Svar
5
· Visningar
1 612
Senast: My Beauty
·
Övr. Grenar Såg att denna vackra kille var till salu som ridhäst. Är det någon som är insatt i varför? Blev nyfiken då han är så udda och inte löpt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 816
Senast: Xela
·
Tävling och vem har råd att tävla?? Att vara tävlingsarrangör har alltid varit kul - men jobbigt. Nu börjar det jobbiga vara det som tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: IdaaaSun
·
K
Tävling Hej jag behöver hjälp. Jag rider hos min grannes stall och där rider vi Western. Vi hoppar inget och ingen dressyr,bara western.Det e...
2
Svar
21
· Visningar
2 757
Senast: katitzi_sassa
·
Western Vilka har tänkt att åka dit? vilka svenska ekipage kommer till start? Vad ska du leta efter för att köpa? Jag kommer garanterat att...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: lenaloo
·
E
Distans Diplom till uppfödarna Kom på en tanke, inom ponnytravet har de ett diplom som uppfödaren till ponnyn (russet) får när de går på och...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: BandyBoy
·
Hoppning Ja, som rubriken säger. Hästen är lydig på marken, är lydig i anridningen mot hinder men EFTER hindret drar hästen i väg och leker...
2
Svar
26
· Visningar
3 670
Senast: Rumpnissen
·
Tävling Hej! Undrar om man kan tävla ponny i storhäst klasser? Tycker mig komma ihåg att jag sett det någonstans men jag har ingen aning om hur...
Svar
4
· Visningar
1 497
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur