Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western fråga 1. om man bara vill rida ut och lite dressyr, inte tävla i något. vad ska man ha för sadel då? 2. ska man köpa ny eller...
Svar
16
· Visningar
3 481
Senast: danilo
·
H
Körning Hur ska ett grodbett sitta? Hur jag än försöker få dit det ser det konstigt ut. Kan någon hjälpa mig?
Svar
12
· Visningar
2 723
Övr. Grenar Om man ska gå på en sån där lite finare tillställning med bubbel och mingel vad bör man tänka på att ha på sig? Hatt är väl mer eller...
2
Svar
38
· Visningar
5 701
Senast: Creetown
·
M
Distans Någon som sett resultatlistan? Tipsa var man kan finna den.
Svar
2
· Visningar
917
C
Western Mina pojkar har sedan två månader tillbaka ett litet b-ponnysto på 115,5cm i mkh. Bred,platt rygg och inte mkt manke. Hur ska jag nu...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: JBL
·
Körning Hur gör ni för att inte få vagnarna stulna, ni som inte har vagnarna hemma på gården? Har alla tillgång till låsbart utrymme för...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: popp
·
S
Övr. Grenar Jag har tänkt att köpa en jockeyhjälm och ett par goggles men vet inte riktigt vart jag ska leta eller vad jag ska leta efter? Jag har t...
Svar
3
· Visningar
1 757
Senast: Skalis
·
Western Såg en häst som jag blev lite intresserad av och kollade upp stammen på henne. Hon var efter Peppy Black Dust. Jag hittade...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 191
Senast: wrangler
·
Islandshäst Jag skulle vilja åka till Island och jobba under några månader, kanske ett halvår. Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra av...
Svar
10
· Visningar
1 325
Körning Har fodershettis som är inkörd,men vi fick inga saker med.... tänkte köpa en billigare sele och försöka hitta en lätt sulky som kan ta...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: agtatoon
·
Övr. Grenar Vet att jag kanske får skäll för att efterlysa här men.... nån som känner till Mr Bojangles AA-12250 och Soul Sacrifice SWE10002235...
Svar
11
· Visningar
2 117
Senast: mackan
·
Western Var 17 kan jag hitta kortare bett passande till C-D ponny? Letat mig galen på nätet men ber nu om hjälp! Skulle helst vilja ha ett sånt...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: sthu
·
A
Hoppning Vet inte om jag lagt tråden riktigt rätt, om jag inte gjort det så hoppas jag att någon kan flytta! Jag undrar om det är någon som...
Svar
11
· Visningar
1 684
Senast: Got2Be
·
Trav Har inget annat för mig så jag drar igång tråden för fölningar 2010 :D Har enbart skrivit beräknat földatum, fölmärr och vem hon är...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 319
Senast: Nebraska
·
L
Hoppning Hej. Jag har en fråga. Jag har en 6-åring som jag har kvalat med till 1 meter och ridit det med flera placeringar. Nu tänkte jag gå...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Camisado
·
T
Western Hur är det egentligen om man tävlar på låt säga D-nivå, får man då rida häst på bosal oavsett hästens ålder?
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: Ginne
·
Fälttävlan Hej alla fälttävlansfantaster! Tänkte bara fråga om någon vet vad det kommer visas något från Badminton, antingen på tv eller på...
2
Svar
24
· Visningar
3 951
Senast: Estivuz
·
Trav Jag är inte så värst insatt i denna sport då jag inte tycker den är intressant, men det finns ju de som är mer intressanta och kunniga...
Svar
15
· Visningar
2 187
Senast: Nafayette
·
Western Jag har förstått att pleasurekläder är mer bling bling, och det är också en bedömningsfråga hur stilig och iögonfallande man är? eller...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 198
Senast: danilo
·
S
Trav Anyone? Evt. föl. Nyfiken och taksam.
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Snazzy_Millie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30