Badminton!

Sv: Badminton!

Jaha, 1 timme försenat pga. Tennis som ingen bryr sig om :devil:

Kommentatorn Per eller vad han nu heter är inte direkt påläst då han bla. säger att man får 4 straff för stopp i terrängen och kallar tävlingen för 5-stjärnig.
Får han verkligen betalt för detta ?

Nästa år skall jag erbjuda mig att kommentera gratis :cool:

Annars har jag för mig att han är den som brukar ha lite bättre koll? Däremot tjejen som brukar kommentera... Ja jösses, där kan man ju undra om hon vet vad fälttävlan är överhuvudtaget:cool: Hon brukar prata om 5* och jag vet inte vad...

Hade tänkt att åka ner till Luhmuhlen för terrängen (bara 42 mil hemifrån)
men det blev inget av med det, tyvärr. :(

Så nu får ni äntligen hålla till godo med dem få bilderna jag tog på årets Badminton, vädret kunde varit bättre.

Bilderna !!!

Jaha, 1 timme försenat pga. Tennis som ingen bryr sig om :devil:

Kommentatorn Per eller vad han nu heter är inte direkt påläst då han bla. säger att man får 4 straff för stopp i terrängen och kallar tävlingen för 5-stjärnig.
Får han verkligen betalt för detta ?

Per är bra som kommentator på banhoppningstävlingar, som är hans gren. Han rider själv och är tränare, hans ft-kunskaper är nog dock inte många. Tyvärr. Men som sagt, hellre Per än Janne Svanlund som har noll koll på precis ALL hästsport.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Rosett
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
303
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 837
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar