Kläder inom olika discipliner - bilder!

Sv: Kläder inom olika discipliner - bilder!

:rofl: jag joinar hejarklacken på stört! Tror jag har mina gamla pom-pombollar nånsans....

*kl*
Ush, jag får ångest av att bara tänka på klädesvalet! Jag har unghäst och ska inte ut än på nåt år men tror jag kommer ha svårare att välja kläder än att rida....

Men Erik: Du kan ju köra en freestylereining som dragqueen cowgirl i slinky :D

hahaha, vilken bra idé! det finns ju garanterat inga regler mot det. det vore ganska roligt att se domarens min :D

Undrar om inte risken är rätt överhängande att Erik drunknar i en mediumväst....:D

*kl*
Ush, jag får ångest av att bara tänka på klädesvalet! Jag har unghäst och ska inte ut än på nåt år men tror jag kommer ha svårare att välja kläder än att rida....

Men Erik: Du kan ju köra en freestylereining som dragqueen cowgirl i slinky :D

Då kan jag hjälpa till med sminket....:rofl:

Whatevvah! :angel:;)

LillMalin: Självklart, har inte DU!? :eek:

Det e jö proffsen som har Pom Pons, och du är väl köööng?

Ja vem har inte Poms? :eek:

btw, det är inte skönt att rida i min cheer kjol iallafall. jag var ju barbent och det gjorde oooont

Whatevvah! :angel:;)

LillMalin: Självklart, har inte DU!? :eek:

Klart jag har! :eek: Men jag var helt säker på att jag var ensam om det! Men gött da, då kan jag gå runt i mina cheerkläder och pom poms in public utan att behöva känns mig dum! Jihooo! :banana:

Klart jag har! :eek: Men jag var helt säker på att jag var ensam om det! Men gött da, då kan jag gå runt i mina cheerkläder och pom poms in public utan att behöva känns mig dum! Jihooo! :banana:

OT:

Är du också en cheerbrud? :eek:

Vilket lag?

Jag tillhör Jupiter (Jaktfalken ):D

OT:

Är du också en cheerbrud? :eek:

Vilket lag?

Jag tillhör Jupiter (Jaktfalken ):D

Haha, nej jag skoja bara ;) Men det hade varit ballt! Jag är typ född utan koordinationsförmåga :p

I mina drömmar är jag cheerleader! *kollar på Fired Up och njuter*

vi borde sätta ihop en Freestyle reining som cheerleaders! Lite jobbigt kanske när pyramiden ska byggas... vems häst väger minst!?

vi borde sätta ihop en Freestyle reining som cheerleaders! Lite jobbigt kanske när pyramiden ska byggas... vems häst väger minst!?

Ja inte är det din inte ;)

man kan ju ha gemensam "uppvisning" innan man rider ut med hästarna ;)

Pyramider är inte så jobbiga egentligen, de gör mest ont :angel: Lyft (när man använder armarna) är jobbigt ;)

*KL*

Battre sent an aldrig..

535354.jpg

535344.jpg

805.jpg

075.jpg

Litet smakprov pa karlarnas vastar...

Aven om det absolut hade varit skitkul att se Erik i en slinkie....... sa ser jag nog hellre honom i en vest.. lol :D

*KL*

Battre sent an aldrig..

535354.jpg

535344.jpg

805.jpg

075.jpg

Litet smakprov pa karlarnas vastar...

Aven om det absolut hade varit skitkul att se Erik i en slinkie....... sa ser jag nog hellre honom i en vest.. lol :D

ABSOLUT!

men ullvästen är inte min smak (alldelles för mkt "cowboy" i en Pleasure) de andra känns på gränsen till glittriga ;) men de två översta hade nog kunnat fungera om tanken får vänja sig ;) den sista "för rörig" för min smak...

Tänk vad smaken är som baken. Jag älskar ullvästen (visst, kanske inte i pleasure, men stilen gillar jag) och tycker de andra är :eek:

Great:banana:
Good looking vest, the first 2 are a bit Mississippi Gambler, but would be good in pleasure.
The wool ones great every other event and just day to day wear.
Get a couple for Trass.
I need to find a summer vest myself, Salvation Army.
Az

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
732
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 928
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka