Sv: Åkerbo!

Finns det inga andra, senare helger som kan vara aktuella? Känns ju lite synd att klämma in alla tre östgötatävlingarna på tre helger på raken när det sedan inte finns något på hela hösten...

*hoppar snabbt in i debatten*

Det är ju jättebra att Åkerbo vill köra sin tävling men jag håller med ovanstående, det är för lite ekipage ute för att tävlingarna ska kunna ligga på rad. Två helger i rad kan man rida men inte tre och då är det ju nån tävling som ska väljas bort.

I fälttävlan tycker jag man ska räkna med en 20-mils radie när man planerar sina tävlingar, det är ju så långt man i verkligheten MINST måste åka så när det då är tävlingar i ens eget distrikt så bör man ju kunna rida allihop...

Jag håller med! Det är tråkigt att behöva välja bort en av de tre men ingen häst orkar ju (eller ska behöva gå) 3st fälttävlan på 3 veckor. Synd, jag hade sett fram emot Åkerbo... :(

delvis kl

Jag var inte själv med på mötet men vad jag förstår så är det ingen helg som passar egentligen.. Vi vill ha tävlingen klart innan Breeders så folk kan kvala.

*kl*

Har Mantorp flyttat sin tävling till den 30 juli , eller hur skall man tolka anmälan i TDB :confused::confused:

Bra, Då kan man åka dit med 2 :)

q jo jag ser att det står 8 aug på anmälan men den ligger på 30 juli i TDB och tävlingsstart 30 juli då tänkte jag att ni kanske flyttat er tävling för att Åkerbo ligger helgen efter och det är ju inte så vanligt att det står 30 juli när man tänker ha tävlingen den 7-8 augusti :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka