Shetlandsponny

Sv: Shetlandsponny

pic_show_id29242441.html
Här är My, en föredetta ridskolehäst det ända jag vet om henne är att hon är närmare 20 en 15år och har en travhärstamning.

http://www.pixbox.se/pic_show_id29242441.html

Kram

Senast ändrad:

Skriver i denna tråden också. Shettistravaren Sussie flyttade hem till mig igår. Hon är så söt och förhoppningsvis så kommer vi köra runt i skogarna till sommaren.

inlagdavecka49036.jpg

inlagdavecka49032.jpg

inlagdavecka49065.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Åh vilken härlig tråd!

Här är Affe, som vi tyvärr fick ta bort för 2 veckor sen, 25 år.

P6120239.jpg

Här är nykomlingen som vi haft en vecka. Lordi är född -07. Han ska vara inkörd men jag kan ingenting om körning så jag ska ta hjälp av kompisar som får hjälpa mig och kolla om så är fallet. Väldigt snäll, min dotter på 1 år och 8 månader åker häst in från hagen varje dag och matar honom med morotsslantar.

CIMG0662.jpg

åååh vad söta shettisar ni har allihopa :) sätter in några bilder av lillsyrrans skötponny Asta

får jag fråga . hur får jag korten in på buke från pixbox ? är inte så smart på detta med kort och så .

Riktig sötnos. Men det är väl inte du som har klippt manen och pannluggen va? Så mycket finare med oklippt naturlig man på shettisar, för det är väl en shettis? :)

Ja det är en liten shettis född -07 och nej det är inte jag som har klippt luggen. Manen tror jag inte har blivit klippt utan den ligger på andra sidan.

Nej, bara ett vaccinationskort :D tyvärr, vet bara att han är född på Öland 15 maj -07. Men jag ska nog försöka kolla upp lite mera med förra ägaren om dom har kvar vem dom köpte utav.

Det var ju synd. Jag tror att jag har träffat dig en gång föressten! Jag hade hand om bland annat en vit shettis i ett stall, och du kände någon som stog där och var och besökte den personen. Så berättade du att du hade en vit shettis som var jättelik den jag hade, det måste vara du! Har för mig att den personen jag pratade med sa att han hette Affe också, men detta är många år sedan..
Jag har så bra minne ibland, hehe.

oj.... men vi hade bara Affe i 2 år, han var igentligen min kompis mormors häst. Kanske var det min kompis du träffade?!

Detta är våran shettis/welsh som vi köpte som sällskap till vår andra pålle. Ska vara (obekräftade uppgifter) 21år, men tror att han är 5 :D Nalle Puh heter han, vi har haft honom i snart ett år!
ShdgH100348.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 462
  • Låst
Gnägg Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka