Shetlandsponny

Sv: Shetlandsponny

pic_show_id27464826.html

pic_show_id27464825.html

http://www.pixbox.se/pic_show_id27464825.html

http://www.pixbox.se/pic_show_id27464826.html

Äntligen gick det med bilderna!
Min snart tvåriga shetlandsponny Caramelle!:banana:

27464826.jpg

27464825.jpg

Hej igen!
Vi har aldrig tävlat med Rosty förut så det skall bli intressant = ) Han pinnar på bra i både skritten och traven så jag tror att vi kommer att klara tiden.

Jag har en bruksnordis som vi böjade tävla med förra året men jag är fortfarande ganska "grön" inom körningen eftersom jag knapp kört innan heller. Men kul är det!!
Det skall bli roligt att träffas i Lycksele!

Ja just det, jag tror att du visat upp nåt foto på er här - ni såg ruskigt proffsiga ut vill jag minnas ;)

Kommer du köra båda i Lycksele eller bara den lille? För mig blir det bara en, men jag har inte bestämt än vilken av småttingarna som får följa med den gången.

Puttar upp,och kollar om det kommit några nytillskott på shettisfronten! Jag tänkte lägga bud på en idag, ellt litet projekt!

Inga nya projekt här sen i april..då Pegasus flyttade hit

IMG_0863.jpg

Fotona tagna i vinterhagen häromdagen.. DÄR finns det roliga kullen där man kan leka jaga å klättra på å sådär..
Mycket hormoner i rörelse på gossarna.. I oktober ska vi ta tag i den saken
Anna-Carin

Inga nya ponnyer här, men nu har jag kommit igång med parkörning :laugh:

Här är foto från premiärturen utanför ridhuset. Nu har vi kommit så långt att vi galopperar både inne och ute och har provat att köra lite på hinder! Jag har så DUKTIGA småttingar :love:

paret.jpg

Åh vad jag blir sugen när jag ser parhästarna!!
Hoppas på att prova till sommaren..
Anna-Carin

Slänger in några bilder här med på mitt 2 åriga sto, som i framtiden ska bli körponny :laugh:

68746_1246796478.jpg

99808_1246796489.jpg

17343_1246796533.jpg

45095_1246796428.jpg

IMG_0884.jpg

Mattes två sötnosar va lite trötta..
Joystick Diablo född -07 och Pegasus född -06

Igår rensade vi våran uppfart. Så här såg det ut i vinterhagen efteråt

IMG_0935.jpg

Kanske ett MINI steg närmare parkörning??

De kunde faktiskt stå bredvid varandra och gnaga ris i flera minuterUTAN att göra utfall mot varandra

Här kommer några bilder på min underbara tjej, Jolly Face f.-98 Full av arbetsglädje och energi.
Här är vi på körträning. Tömkör denna gång.

28662685.jpg

28662684.jpg

28942149.jpg

28942150.jpg

Jag och racer-ponnyn tävlar i Skellefteå :D

Vi tog en tredjeplacering i maraton! I två hinder av fyra hade vi dagens snabbaste tider alla klasser inräknat. Men i vattenhindret gick det lite tyngre för små korta shettisben så där tappade vi en del tid.

1a.jpg

1c.jpg

Inne på precisionskörningsbanan. Här körde vi aldeles onödigt fort och rev två bollar. "Traktorhindret" syns i bakgrunden.

prec.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 467
  • Låst
Gnägg Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka