Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*biter på naglarna och börjar gå igenom hindrena i huvudet för att se vad vi inte kan ta oss över*
elinlowenberg: Det är ju bara att bryta ihop o komma igen...ni gotländskor är ju kända för att komma dubbelt laddade efter ett misslyckande så bäva månde fastlandet för er nästa start!
(men vem fick till en bra framhoppning på den volten?
Men kan ju inte låta bli...:_underbarn_ om du hade varit i Hofors hade du fått nåt att bita i...läs resultatet för deras hoppning/terräng är ju helt klart en uppklassningstävling!
Jag undrar om inte jag såg dig i Kinda. När du kom ut från hoppningen. Du satt på en jättehäst (med bläs?) och sa "han har aldrig rivit innan men nu rev han två". Sen misstänker jag att jag såg dig igen i terrängen, din häst ville inte gå ner i vattnet. Jag stod nämligen i det hörnet av ridbanan som vette ner mot vattnet för att Räpan skulle få titta på när en häst gick igenom och så kom du och din häst ville inte så jag fick kvickt vända bort Räpan så hon inte skulle lära sig något dumt
Jag var i Hofors förra året och red den **-iga, då tyckte jag banorna var helt "lagom" för nivåerna, både hopp och terräng. Men det kan såklart vart andra hinder med i år.