Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en av dom som nyss köpt häst..
En femgångare med gångarter för A-klass.. Svart Val ca 138 cm svenskfödd exem fri..
75 000..
Var detta över pris tro?, med tanke på att han blir lite väl pigg och glad ibland och stack med sin förra ägare?? (Hänt två ggr med mig också)
Hur gammal var hon?
Jag har sett massor av hästar till salu runt 50.000, unga och eventuellt lovande (i varje fall lovande i annonsen) och även något äldre sk. sparsamt ridna/försiktigt tagan, dvs lite äldre hästar man av någon anledning endast grundridit, hästar ej i kondition som ägarna inte haft tid med. Turhästar som ska pensioneras eller av någon anledning säljas verkar ligga runt 20-50.000, hästar med någon typ av sjukdom eller problem kostar sällan mer än 50.000 ofta mindre. Ston som varit i avel några år verkar också ligga runt 50.000 och de sk. familjehästarna.
En femgångare med gångarter för A-klass.. Svart Val ca 138 cm svenskfödd exem fri..
75 000..
Var detta över pris tro?, med tanke på att han blir lite väl pigg och glad ibland och stack med sin förra ägare?? (Hänt två ggr med mig också)
Vilka hästar blir sålda då? För folk har väl inte slutat köpa hästar?
Bara nyfiken alltså.
6-7, precis tävlingsdebuterad i full kondition, fått ett fint föl som fyraåring. Långt över vinkellyft och fyra verkligt flotta gångarter.
.
6-7, precis tävlingsdebuterad i full kondition, fått ett fint föl som fyraåring. Långt över vinkellyft och fyra verkligt flotta gångarter.
Jag skulle aldrig kunna KÖPA en sådan drömhäst igen för under 100000 så marknaden är verkligen olika beroende på vilken sida man är på.
75 000..