Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western Är det någon här på forumet som har koll på om det finns någon (större) western tack-store i Wyoming, eller möjligtvis Montana/Idaho...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Bill
·
Western någon som har någon erfarenhet av dessa sadlarna ? Vill ha en sadel som väger lite mindre till damen och såg att dom e ganska så korta...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: lakrits
·
Z
Western Okey, jag skall ha igång min häst och jag har en westernsadel hemma men den liksom, lutar lite framåt, den ligger inte tätt mot hästens...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: Lazy Lady
·
Western Vilka ska till grevagården 29-30/4? :bump: Jag ska, jag ska, jag ska!
2
Svar
38
· Visningar
2 548
Senast: sweet_candy_
·
Z
Western jag har dåligt minne och är förvirrad, har inte ridit på ett halvår och skall sätta igång min häst som stått i flera år. Hur gör ni när...
Svar
6
· Visningar
2 024
Senast: real_cowgirl
·
Western Jag har blivit erbjuden att köpa en syntetwesternsadel som är 2 år gammal jättebilligt. Problemet är att den är bara 14,5". Får en vuxen...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: skaraborg
·
Western Har länge funderat på börja med western då ponnyn jag tidigare ägde va riden western och tränad NH så red lite sådant på honom. Men...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: Colonels_king
·
L
Western brukar ni hoppa era westernhästar? jag är sugen på att hoppa lite med min westernhäst för lite variation. gör ni det?
2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: doleron
·
Western Vad tycker ni om bomlös westernsadel? Får man tävla med dem? :p
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 772
Senast: Daimie
·
S
Western HEJ! Jag har ett litet problem med mitt arabsto, det är nämligen såhär att när jag ska fatta galopp och sätter i skänkeln så blir mitt...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: real_cowgirl
·
F
Western Hej på er alla! Vilka av er ska dit med häst? Och vilka grenar ska ni vara med i? Vilka ska dit och bara kolla? Jag ska vara med i...
2
Svar
36
· Visningar
4 295
Senast: Huntress
·
R
Western Visst är det väl så att man inte får ha lindor när man tävlar trail?? Ens på d-nivå? Har bestämt för mig det men jag är lite förvirrad...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: reykurboy
·
Western :D Det går så jäkla bra med westernridningen! En undran jag har bara; Så fort westernutrustningen kommer på, så tar hon bettet och...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Intejag
·
Western Jag pratade idag med en riktigt gammal hästkarl som hållt på med hästar sen barnsben. Han tittade på min hästs ben och sa direkt, -...
Svar
19
· Visningar
1 799
Senast: TCJ
·
V
Western Ska tävla i en D tävling om 2 veckor.. Fick reda på att det skulle vara en i närheten igår :crazy: Dick är det så att man får ha...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: Venezuelas
·
S
Western får man rida på detta bett i lättare klasser i tex pleasure mm? http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/500157.jpg
Svar
16
· Visningar
1 216
Senast: höstmåne
·
C
Western Jag promenadrider bara och undrar om det finns någon lätt westernsadel. Den jag har nu väger nog ca 12 kg. Jag tror aldrig jag har sett...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Katana
·
Western Har noterat att "westernhästar" (typ paint, quarter, arab) i allmänhet verkar mindre än till exempel halvblod, som ju är vanligare inom...
2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: Curly
·
Western Hur tycker ni sadeln sitter på hästen? sitter den lite långt bak? (Min foderhäst jag haft sedan torsdags :love: , red första gången...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Lazy Lady
·
Z
Western Okey, jag har en häst här hemma som skall sättas igång nu i sommar, jag har funderat över två saker : Skall jag ha bettlöst? och...
Svar
7
· Visningar
1 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka