Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Kan inte ni som har roliga tävlingsminnen eller bilder dela med er, antingen om ni har lyckats ta en bra bild av ren tur eller om det...
Svar
15
· Visningar
1 355
Senast: _Erik_
·
T
Western Jag fattar inte storlekarna på westernsadlar !:crazy: tex vilken häst passar en 16" till Nån som kan göra en "översättning "på...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: Taladinn
·
Western Hejsan! Är det någon duktig western ryttare som kan förklara lite om barrel race? hur långt är avståndet mellan tunnorna? Hur ska man...
Svar
11
· Visningar
4 791
Senast: Gilly
·
L
Western Någon som kan tänka sej ge en hint om vad för sadel som kan tänkas passa på min lilla häst? Vill helst ha en pleasure eller trail-sadel...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Bill
·
Western Vet att det finns ett trådar om utrustning...Men jag kan inte låta bli!! Nyfiken på vad ni har för favorit tillverkare på sadlar...
Svar
16
· Visningar
2 296
Senast: Maggie W
·
Western Jag har (som de flesta redan vet) ett amerikanskt varmblod, 9 år. Jag rider western, eller jag håller på att träna. Jag pratade med en...
Svar
19
· Visningar
1 468
Senast: Seabaz
·
K
Western Har nyligen införskaffat en westernsadel, som passar utmärkt på hästen och är såå fin. MEN, jag vet inte hur man sadlar, eller snarare...
Svar
10
· Visningar
1 772
Senast: Krasux
·
Western Bom i syntet................hur funkar dom? Bra eller dåligt? Ändras den? Synpunkter och åsikter tack.........
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: bigganl
·
L
Western Hej! Jag funderar på att ta hjälp av Western Horsemen's Corral vid sadelutprovning. Dom provar först med lösa sadelbommar för att se att...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Mike
·
T
Western Jag skulle faktiskt vilja börja rida western. Men felet är att det inte finns någon riktigt western-utbildning här i närheten (är svårt...
Svar
18
· Visningar
1 664
Senast: Mirre
·
D
Western Var finns western tävlingar?? *Finns det för ponnyer också eller vilken häst som hellst?? *Var brukar dem håla till?
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: Teuqila
·
M
Western Ni som har 4-åringar, hur har ni gjort med sadel? Tror ni dom är "färdigväxta" och slår till direkt på en sadel ni vill ha (dyrare...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Bingos_Catalyst
·
F
Western Är det någon som har förslag på vad detta kan vara för en sadel? Har själv ingen aning men skulle vilja veta vad det kan vara för någon...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Colonels_king
·
Western jag har ett lite problem som jag inte vet hur jag ska bli av med. det är så att min häst, istället för att slida i stoppen, "hoppar"...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: doleron
·
G
Western Jag har en stor och maffig arabvalack, som jag nu letar westernsadel till. (Pleasure) Han har (som araber har) en kort rygg, men för...
2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: LindaSjöblom
·
Western Jag letar febrilt efter en westernsadel till mig och min häst. Den jag har haft hitills har jag bara lånat. Nu har stallägarinnan en...
Svar
13
· Visningar
1 894
Senast: maja_70
·
N
Western Har en 5årig travnordis som är på inridning hos westerntränare och nu letar jag sadel åt han. Han ska ha en med rak bom, round skirt...
2
Svar
36
· Visningar
2 501
Senast: Druvan
·
L
Western Hej allihopa! Nu är mitt egetgjorda westernträns färdigt! Vart hur bra som helst :) Jättenöjd över det! Plus att det satt jättebra på...
2
Svar
23
· Visningar
2 803
Senast: _Erik_
·
Western Någon som har erfarenhet av denna sadel? Hur är läder, kvalité?? Väldigt tacksam för svar :bow: :bow: :bow:
Svar
10
· Visningar
1 669
Senast: Athina
·
A
Western Får man tävla i trail at halter med en ponny? Har en b-ponny som jag inte kan rida eftersom jag är för lång, men jag skulle gärna vilja...
Svar
14
· Visningar
1 396
Senast: Alazan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30