Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! :confused: Jag skall börja tävla reining och även horsemanship och undrar över tävlingskläder. All info e toppen! Jag vill hitta...
Svar
2
· Visningar
996
Western ja letar med ljus o lykta efter en passande sadel till min lilla kallblodstravare :) fan att de ska va så svårt att hitta en! hon har...
Svar
2
· Visningar
1 065
M
Western Vad är sidepass, hur rider man det och hur lär man hästen det? Blev lite nyfiken bara.
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: BonRaiz
·
Z
Western Jag har funderat på bettlöst väldigt länge men vad är bäst..? vad tycker ni om den här modellen..? Blir trycket fel för att det kommer...
Svar
2
· Visningar
768
B
Western Hehe, låter denna tråden krånglig? Det är den kanske och jag e ledsen att jag måste sätta igång en till men jag känner att jag inte...
Svar
2
· Visningar
2 422
Senast: Bubben91
·
B
Western Jag har en liten fråga..hehe Varför rider westernryttare med stångbett ? Eller det e ju klart att alla inte gör det men varför finns...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Bubben91
·
B
Western Jaha, nu börjar den där eviga sadeljakten igen....:eek: Jag var på väg att köpa westernsadel för några månader sen för att jag...
Svar
6
· Visningar
1 768
Senast: Colleen
·
L
Western Någon som har varit på en sadelprovardag på en ridsportaffär i näreheten av örebro? ni vet säkert vilket affär jag menar, vet inte om...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: linnea_e
·
Western Är det nån som vet nån adress som man kan få resultaten från RHC på High Chaparall eftersom dom kommer...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Piruetta
·
Western Ja, denna tråden handlar om tyglar ja.. :p Har tjockleken på tyglarna någon betydelse? Min kompis som också rider western påstår...
Svar
16
· Visningar
1 303
M
Western Hur många är vi som rider både western och något annat med våra hästar, till exempel dressyr, AR, hoppning eller nånting? :)
2
Svar
23
· Visningar
2 154
Senast: kulltorp
·
I
Western Vet någon hur mönstret i Hunter Hack ser ut? Tack för svar!:bow:
Svar
9
· Visningar
1 212
E
Western Hej! Funderar på att köpa ett ridtäcke till min häst, men jag rider med westernsadel så jag är rädd för att det inte skall räcka runt...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 025
·
E
Western Har tänkt åka på hjo ko. Men nu har jag hört många som inte tycker att hjo ko tävlingarna harv haft någon bra klass... Alltså: dåligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 722
Senast: JHANA
·
J
  • Låst
Western måste fråga hur det går till när man rider western, hur, vad, när allt vill jag veta:bump: för jag hittar inte så mycket info om just...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: johanna_h
·
N
  • Låst
Western Hej! Nån som ska till HjoKo i slutet av juli? :D Jag ska dit och kanske tävla på min new forest valack, har ridit mkt western förut...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: tifo
·
J
Western Är det svårt att lära sig rida western då man bara ridit klassiskt ? :rofl:
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: Orzon
·
Western :confused: Provade sadeln på Betty idag men tyckte den lättade bak och tröck fram. Hade ingen bakgjord på men det ska väl inte ha...
Svar
3
· Visningar
918
·
Western Hej! Dags att inhandla en ny westernsadel till unghästen :banana: Ingen av de jag har passar :( Han har kort rygg och kommer att...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Mustang
·
I
Western Vad tycker ni är finast/snyggast att ha manen & panluggen på för sätt när ni ska ut på tävling? Alltid roligt att veta!:D Man kanske...
2
Svar
26
· Visningar
4 268
Senast: idealb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA