Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western I helgen anordnades en ko-clonic för första gången i norrbotten :). Jag är impad över hur coola alla hästarna var! En salig blandning av...
Svar
13
· Visningar
1 417
Western Har hört talas om en ras som heter criollos (stavning :confused: ) som tydligen ganska ofta används till western. Finns det några...
Svar
10
· Visningar
4 751
Senast: Ainon
·
Q
Western Hej, läste just på NQHA net att det skulla vara quarter tävling i Sundsvall.. 1-2 juli Jag får bara en magkänsla att det inte kommer...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 325
Senast: Piraja
·
Western Premier maple reiner. Är det någon här som har en sådan? Jag vill gärna ha lite åsikter om den!! Jag har precis beställt en ny sådan...
Svar
5
· Visningar
2 195
Senast: Lazy Lady
·
Western Jag lutar mig lite framåt här, därför svankigheten. Ser inte ut så i vanliga fall. :crazy: Hur ser det ut annars? Ge kommentarer både...
Svar
18
· Visningar
1 387
Senast: Koppen
·
Western Ställer frågan här då det är vanligt inom westen att rida på en hand.. Hur rider man på en hand? Förstår att man använder vikt och...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Bill
·
Q
Western Hur ska en häst gå i form när man rider western.... I vilket läge ska huvudet vara.....???:confused: Min häst går med mkt lågt huvud...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Mills
·
Western Hejsan! Jag är lite på jakt efter en westernsadel och har hittat en på HovoTass som inte är dyr alls, precis en sådan prisklass jag...
Svar
13
· Visningar
1 120
Senast: Beckie
·
Western någon här som tränar western med travare? har nämligen ett sto (kallblodig travare) som hos förra ägarna tränade western med mkt...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: lurvas83
·
P
Western Vad är detta för sadel?? någon som vet....... jag hittade denna på blocket, men min är exakt likadan. http://www.blocket.se/...
Svar
15
· Visningar
2 092
Senast: Piruetta
·
Western En vanlig fråga som jag väldigt ofta får är varför det inte går att rida lätt i en westernsadel...?! Varför tror alla "engelska"...
2
Svar
33
· Visningar
5 070
Senast: Ainon
·
Q
Western Trodde att min häst svängde av "trycket" tygeln gav..... Men vad fel jag hade:crazy: Red i grimma och grimskaft igår.....:crazy...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Bubben91
·
K
Western Hej på er! Tänkte fråga lite om western om det är någon här som är kunnig? Jag har alltid ridigt vanligt, engelskt, vad man nu vill...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Orzon
·
Western Efter helgens tävlingar på HC så är vi som vanligt jättepeppade!!! Problemet är att det ivåra trakter inte precis dräller av...
Svar
5
· Visningar
1 182
·
N
Western Letar efter ett westernträns som kan passa min grova travnordis och som kostar max 500:- och ska helst vara rödbrunt. Det ska vara helt...
Svar
11
· Visningar
4 027
·
B
Western Vad tycker ni om westernsadeln Draft Supreme Horse Special på B*rjes? Draft Horse betyder ju draghäst så den borde ju vara bred iaf :D...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: bigganl
·
Western Ngn som ska dit? :) Jag ska!:bump:
2
Svar
36
· Visningar
2 445
Senast: Camilla_H
·
M
Western Howdy! Ny har det uppstått en Ranch-trail cup till :) Den 12-13/8 går en D+C-tävling i Åstorp C-tävlingen i Åstorp är en...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: TDJ
·
Western Nu ställer jag Bukes dummaste fråga, men jag måste. Tycker westernutrustningen är så läckert och skulle gärna köpa det till min häst...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 364
Senast: __joa
·
Western Ni som rider western här, vad har ni för häst? Rider alla paint, quarter och arab eller har ni annat också? Vilka grenar rider ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 968
Senast: idealb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar