Dubbel AQHA Show i Norrland

Sv: Dubbel AQHA Show i Norrland

real_cowgirl skrev:
hehe, okej :)... tävlade din dotter eller var hon bara där och tittade?
Hon var där och tittade men insåg att hon skulle kunnat vara med...så hon är snart med på tävlingsarenorna med sin varmblodstravardam (aldrig körd, bara riden);)

Lånar

Ngn som vet var man kan läsa resultatlistorna efter tävlingen? Blev det en stor tävling? :)

Lenita skrev:
Du vet möjligtvis inte hur det i för Styrbjörn och Mona????:D

/Carina :eek:

Hur det gick för dom? eller vad menade du? :confused:

sasucatu skrev:
Lånar

Ngn som vet var man kan läsa resultatlistorna efter tävlingen? Blev det en stor tävling? :)

Jag har inte en aning om vart och när resultaten kommer ut... men ska hålla utkik! Det blev väll en ganska stor tävling, men den kunde ha blivit större (och bättre, det var inte så jätte väl planerat... )

Piraja skrev:
Hon var där och tittade men insåg att hon skulle kunnat vara med...så hon är snart med på tävlingsarenorna med sin varmblodstravardam (aldrig körd, bara riden);)

Okej, vad skoj!
jag tror jag var den enda där och tävlade med ett varmblod...

Jag håller med om att det kunde ha blivit större, men samtidigt ska man kanske inte satsa på för stort när det är första gången man anordnar en så pass stor tävling. Det måste ju ändå gå runt ekonomiskt om det ska kunna bli fler gånger. Och det hoppas jag att det blir... Sedan tycker jag att det var lite tråkigt att det inte var några fler allbreedsklasser, för det hade säkert gjort att många fler hade kunnat deltaga och antagligen dragit mer publik också.
Men det var inte speciellt mycket mer folk i publiken på Bökeberg Challenge heller. Och ryttarna nu i helgen var jättenöjda både med arrangemanget och anläggningen vad jag har hört.
Synd bara att det var sådant strul med prisutdelningen. Men det blir säkert bättre nästa gång. Och jag hade även väntat mig bättre rosetter, men man kan ju inte få allt här i världen.
Jag hade i alla fall jätteroligt hela helgen och hästen skötte sig bättre än vad jag hade kunnat förväntat mig.
Hur gick det för dig då? Och nu har jag svårt att veta vem du är... Vad var du med i för klasser? Och hur ser din häst ut?

Jo, precis, och att lägga banden som spalade på fredag i stället på lördag var också en liten miss...
Du vet nog vilken jag är, för jag kom nyss på vilkan du är ;) jag vara bara med på fredagen, utom tävlan, på mitt vbl, Coachmans Pride i trailklassera, visserligen så gick de inge bra heller, eftersom min häst inte verkade gilla vara inne på tävlingsbanan helt själv med en stor maffig publik med blixtrar... :p så första trailklassen, cupen, skrittade jag runt hela banan och andra klassen, All Breed, gick de lite bättre, men tog aldrig galoppbommarna från början för dom tyckte han också var lite knepiga, men man måste ju in och tävla för att man ska få lite tävlingsrutein... :) Men på uppvärmningen känndes han jättebra och lugn, så de var ju helt okej... men resten av helgen var jag med syrran, Gabriella och Frida Åsander, som jag vet att du känner ;)
Jodå, din häst såg ju jättebra ut... :) så de var ju jättekul!

real_cowgirl skrev:
Hur det gick för dom? eller vad menade du? :confused:

Ehm...:o Just det, knasigt tangentbord på jobbet och slarvig människa som inte kollar att tangentbordet sköter sitt jobb....:angel:

OK! Nu gick det upp ett stort ljus! :idea: Vet precis vem du är nu, men jag är rädd att jag missade dina ritter...
Är väldigt nöjd med min häst, men när man åker från tävlingar vet man precis vad man ska träna på. Så det är det jag ska göra nu fram till nästa tävling... Blir nog Norrlandsmästerskapen eller Vattlångstävlingen. Ska du på någon av dem?

Ha det så bra!

jodå, Styrbjörn tror jag inte tävlade någonting, utan visade bara med Pablo lite cutting på lördagen, men för mona gick det väldigt bra, tog hem bra många segrar :)

okej, men de var nog inte så mycket som du missade... ;) Men på norrlandsmästerskapen ska både jag och syrran upp och tävla så de ska bli skoj! Men det är inte 100 % säkert än att vi ska till vattlång, men jag hoppas på de i alla fall..!

Lenita skrev:
Ehm...:o Just det, knasigt tangentbord på jobbet och slarvig människa som inte kollar att tangentbordet sköter sitt jobb....:angel:

Hejsan!
www.srha.nu står det litegrann om tävlingen!

Lycka till på Norrlandsmästerskapen!
Jag kommer inte dit i år tyvärr. :cry:
Men hoppas att ni kommer till Vattlång. Det blir nog lika roligt som vanligt! :bump: :banana:
Ha det!

Vad hade du för hästen igen, och vilken gren red du i? Real Cowgirl vet jag men du har jag svårt för att vet vem du är.

Jag tyckte det var en lagom stort tävling att blötta sina föter i. Och alla som var inblandad gjode ett jätte bra jobb. Jo det var ett par miss, Men för första "Stor" tävling var det jätte bra. Jag hade jätte kul att titta på alla.

Jo jag var där. Jag jobbade och hade bästa plats i hela huset fick ser allt och alla. :D

CaliforniaSwed skrev:
Jo jag var där. Jag jobbade och hade bästa plats i hela huset fick ser allt och alla. :D
:eek: ...Nästa gång det är nåt sånt stort kan du väl fråga mig också om jag vill jobba;)... och då gäääärna i närheten av arenan:D... Speaker, kanske;)

Ja det är alltid ett behov för hjälp på en sån tävling. Jag hoppas att de vill göra det igen, att har ett stort tävling i norrland. Ska du till vattlång? Det här känns som det kommer blir den första år jag missa det.

jo, vi ska till vattlång! självklart kommer det att bli skoj som vanligt ;) synd att det inte var så många klasser på söndagen bara...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

Tillbaka