Norrlandsmästerskapen!

Sv: Norrlandsmästerskapen!

låter ju bra de! :) men har ni problem med hemsidan eller eftersom den inte är uppdaterad med startbekräftelsen än?

real_cowgirl skrev:
låter ju bra de! :) men har ni problem med hemsidan eller eftersom den inte är uppdaterad med startbekräftelsen än?
Vi är två personer som jobbar med hela tävlingen, man hinner tyvärr inte med allt på en gång, men här startbekräftelsen hittls. Jag skall uppdatera den i morgon med alla nya anmälda.

real_cowgirl skrev:
okej, fast jag har inte tränat upp min häst på stång än så jag håller mig på C-tävlingen... fast jag skulle nog igentligen hålla mig på D, men man måste ju prova att gå upp en nivå för att komma någonstans... :) På WINN:s tävling i Timrå den 17-18 juni var det samma reingingmönster i Reining Y D som det kommer att vara på Reining open/AA C och på WR AA C var det 7 galoppombyten, så det har nog mycket med vad det är för domare om man får ett lätt eller svårt mönster...

Jag har ett vbl på 8 år, men eftersom jag red in honom när han var 6 år så är han inte så jätteduktig än, som de flesta travare har han lite problem med galoppen. Fattningarna är helt okej, men han orkar inte vila och balansera ordentligt på bakbenen än, men det kommer nog snart de också!

Vad har du för häst då? en Quarter va?

Nej, jag har en arabkorsning. Såg att det var ganska många anmälda nu! :) O det lär ju kanske rulla in fler efteranmälningar o så. Känner mig lite nervis inför b-klasserna, hoppas vi inte gör bort oss bara :o

fy anna! jag är äckligt avis ska du veta. men jag hoppas att du gör mej stolt och vinner allt du ställer upp på! du vet väl att du och candy är bäst :love: :love:

elinsjobergh skrev:
Jasså inte. Har varit väldigt offside när det gäller tävlingar iår... Vi får ta tag i det till nästa år!! Eller vad säger alla ni norrläningar?!!

Vet att MSWR iaf ska försöka få ihop ett lag till nästa år. :)

doleron skrev:
fy anna! jag är äckligt avis ska du veta. men jag hoppas att du gör mej stolt och vinner allt du ställer upp på! du vet väl att du och candy är bäst :love: :love:

Haha, tack :) Jag ska göra mitt bästa. Har dock anmält oss i en massa B klasser också, så det där med vinna är nog som bortblåst. Men det ska bli himla kul att få en bedöming av en annan domare!

sasucatu skrev:
Nej, jag har en arabkorsning. Såg att det var ganska många anmälda nu! :) O det lär ju kanske rulla in fler efteranmälningar o så. Känner mig lite nervis inför b-klasserna, hoppas vi inte gör bort oss bara :o

Men nån gång så måste man ju gå upp en nivå och prova på svårare mönster... men man gör ju sitt bästa och man kommer säkert att ha jätteskoj också! :banana:

lånar..

jag ska med och titta.. kommer vara grymt avundsjuk på alla som rider, men jag får väl se detta som förberedande inför nästa år;)
och så har jag tänkt leka lite papparazzi:devil:

Det är i östersund, eller där i krokarna iaf. Ska ju åka med lasse o hans buss så jag tar mig till kalix dagen före, sen blir det en lååång resa för lille candy. Hoppas hon tappar några kilo gräsmage på vägen :angel:

real_cowgirl skrev:
Men nån gång så måste man ju gå upp en nivå och prova på svårare mönster... men man gör ju sitt bästa och man kommer säkert att ha jätteskoj också! :banana:

Precis, o testar man aldrig gå upp en klass får man ju aldrig veta hur långt man kommit heller!

ida.kar skrev:
lånar..

jag ska med och titta.. kommer vara grymt avundsjuk på alla som rider, men jag får väl se detta som förberedande inför nästa år;)
och så har jag tänkt leka lite papparazzi:devil:

Åh, har du månne en filmkamera?:)

sasucatu skrev:
Precis, o testar man aldrig gå upp en klass får man ju aldrig veta hur långt man kommit heller!

Precis, och så har man ju lite koll på vilka mönster de är i vissa klasser, så man kan ju träna lite i förväg också! :p

det borde inte vara omöjligt att fixa fram.. vågar inte lita på att kvaliten blir så bra om man filmar med vanliga kameran.. ajg ska kolla runt lite. ooooiii, det är snart!!:bump:

Det är i Österåsen, ca 3,5 mil norr om Östersund längs 45:an. Mycket lätt att hitta, skyltat ridanläggning till vänster (om man kommer från Östersund) i en svacka.

Från mig är det ca 6,5 mil men jag kommer inte att vara med i år då jag inte rider speciellt mycket western nu (har en höftartros som ställer till det vid nedsittning) och jag ska tävla distansritt på lördag.

Men lycka till alla ni som åker!

/Camilla

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Mirre
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Relationer Vi är ca 10 st i vårt arbetslag och nu ska en tjej gifta sig, vi känner ej brudgummen.Vi är inte bjudna, men vill gärna uppvakta på ngt...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: SaraXX
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar