Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Helst i Skellefteå eller i närheten. Är intresserad av att få veta av allt från klubbar till kurser och clinics... Har googlat runt...
Svar
14
· Visningar
3 299
Western Är det ett fenomen att de "billiga" westernsadlarna har ett inkarvat blommönster i lädret? Exitsterar detta på de dyrare sadlarna med???
Svar
11
· Visningar
1 916
Senast: IngaLena
·
R
Western Är det nägon här på buke som ska åka på Ride Campen i Timrå och träna? Jag ska göra det och tänkte kolla om det var någon fler... :banana:
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: real_cowgirl
·
B
Western Någon som vet var man kan hitta en tävlingstränad "kosse-häst" som är till salu. Fick tyvärr avliva:cry: :cry: hästen jag tävlat på...
2
Svar
36
· Visningar
2 973
Senast: _Erik_
·
S
Western haft väldigt problem med att rida ena kusen på bett. Hon trivs inte. testade sidepull idag och hästen sa ja tack. dressyr är min...
Svar
9
· Visningar
1 711
Senast: Lenita
·
Western Jag utnämner mig här till härmapa. Såg tråden där någon ville ha kritik på sin ridning och jag blev lite sugen också:smirk: Vad har...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 494
Senast: TCJ
·
G
Western Nån som har några bra tips när det kommer till för stora sadlar?? Min är nämligen för stor (för mig) vilket gör att jag glider bakåt och...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Grapewine
·
H
Western Jag söker en w-sadel till fritidsridning. har fått mått som skulle passa hästen och mig, och blibit tipsad om att köpa en rooping...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: ida.kar
·
B
Western Jag har bara en fråga. Hur stort är 4" på en westernsadel? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: bigganl
·
L
Western Jag undrar vad ni som har kallblodstravare här har för westernsadel? Skulle vilja fått ngt tips på något sadelmärke som man skulle kunna...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Grapewine
·
Western När ni rider in era hästar, och när de är i utbildningsstadiet. Vad använder ni för bett då? Jag undrar också vad det bettet heter...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: Lina_Zacha
·
Western Ni som har treåringar just nu, vad kan de? Gärna bilder. :)
Svar
7
· Visningar
1 163
I
Western Hej på er alla western ryttare!! Har nu tagit beslutet att skaffa mig en western sadel. Rider en hel del med koncentration på härliga...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: Lazy Lady
·
Western Jag har ju köpt mig en 1 årig quarter nu och jag hade tänkt visa honom i Halter tills han ska ridas in. Och nu behöver jag lite hjälp...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Lazy Lady
·
E
Western Nu när RHC är över så får vi väl snacka om nästa stora tävling i Hjo. Någon som skall dit som tävlande eller kanske publik?!?!?! Jag...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: _Erik_
·
W
Western Hjälp mig nu :-) Ska svetsa ihop en trail grind men vilket mått ska den vara? Hur långt ska det vara mellan stolparna??? Och hur hög...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: attempt
·
Western Är det någon som har ridit med QC:s westerntyglar som säljs på H**ks? Är dom tillräckligt långa och tunga. B***es säljer ju weavers...
2
Svar
22
· Visningar
2 469
Senast: lilla_edvardsson
·
Western pengar får man vara beredd att lägga ut om man vill ha en häst som kan grunderna inom westernridning?
Svar
12
· Visningar
1 209
Senast: wrangler
·
M
Western Tycker ni som jag att travaren är en fantastisk hästras att rida western med:rofl: I så fall är det dags att hedra dessa underbara...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 679
Senast: _Eva_
·
J
Western Jag undrar om man kan träna och tävla western med en travnordis. Eller kan man bara göra det med Quater, Paint m.fl. :confused: Hur...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: sarma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka