Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western hej! Både min häst och jag är inne i en svacka just nu och båda tycker att ridningen är tråkig. En kompis till mej föreslog att jag...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: shallow_xx
·
S
Western Hej hopp! Börjat traggla lite western me mitt fullblod... Då han e van vid att jag tar honom i munnen när jag ex hoppar eller...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: ida.kar
·
Western Är bara nyfiken på hur ni andra tränar och vad ni tycker funkar bra.... HUr mycket är ni på bana/träningsplats kontra utomhus på vägar...
Svar
11
· Visningar
1 093
Senast: fnillson
·
Western Inspirerad av Zindys tråd... 1. Är du med i någon westernklubb? I så fall vilken? 2. Vart i Sverige håller du till? 3. Har du...
2
Svar
28
· Visningar
2 441
Senast: lundborg
·
P
Western Undrar vad ni har for favorit marke pa boots? (till er inte till hasten:smirk: ) Sjalv tycker jag att ariat har valdigt bekvama boots...
Svar
5
· Visningar
1 565
Senast: maja_70
·
M
Western Har en sån på G till min häst. Ni som redan har en vad tycker ni om den kvalitet, bekväm att rida i osv? Priset för den som jag ska köpa...
Svar
6
· Visningar
2 917
Senast: r_freddy
·
U
Western Nån som har tips på bra tränsbett?
Svar
12
· Visningar
1 258
Senast: bigganl
·
U
Western Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: Lenita
·
Western jag går sista året på gymnasiet och har som projektarbete att rida in min unghäst. so far so good =) jag har inga problem med hur jag...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: sarma
·
Western Jag behöver er hjälp... Min häst vill inte behålla formen i övergångar och vid halt. Tex. jag skrittar och hon går i form, jag ger...
2
Svar
33
· Visningar
2 682
Senast: lakrits
·
Western Hur gör ni när ni samlar eran westernhäst? Själv har jag - som de flesta andra - alltid lyft tyglarna en aning och mera ben å säte. Men...
2
Svar
32
· Visningar
2 352
Senast: Unica
·
M
Western Det gick ju sådär för svenskarna i Aachen, laget blev tia och ingen ick vidare till den individuella finalen. Vi såg bara...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: bebbe529
·
Western Är det inte någon här som har nåt tips på bra musik som passar till: Barrel Race och pole bending:banana: Reining trail Wh och Wr...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Russinet
·
M
Western Jag får inte till det där med formen för jag vet inte riktigt hur vi ska träna på det. I början, ska man ge "helt långa tyglar" som...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: wrangler
·
V
Western Hur får man hästen att rygga med sänkt huvud? Inga problem med formen annars. Direkt han märker att det är rygga han ska göra så åker...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: QiHa
·
S
Western Lite nyfiken på vad ni som rider western vad ni har för sadlar, bomvidd mm mm. Och vad det är på för hästar. Jag tycker det här med...
2
Svar
21
· Visningar
3 487
Senast: Heyoka
·
B
Western Nu är jag inne på ett område som jag drömmer om att förkovra mig i men till dags dato har jag bara suttit på EN riktigt bra westernhäst...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: anniequarters
·
F
Western Jag fattar det bara inte. Jag har gått med på att prova det! Fula träns, fula sadlar och fulare schabrak! Holy shit :angel: ! Tänk...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 658
Senast: Fia_90
·
Western Har sett att en del har stocksaddles till sina breda hästar, typ shire mm. Vad är den bredaste bomvidden som finns? Jag har bara sett...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: fjordinghanna
·
C
Western är lite intresserad av att börja med westernridning. ska börja om nu i vuxen ålder och känner att det här ligger närmast min stil...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: mymlans_syster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar