Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western och en stångfråga!! hej.. jag ska beställa en westernsadelgjord till min westernsadel. vet att min häst har 70 cm gjord på...
Svar
1
· Visningar
1 136
Senast: malumbub
·
K
Western hej jag har en fråga. jag har ett fullblods sto som är 6år och har gått på banan i ca 3år . nu har hon gått i hage 1 år för jag bor på...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: kimsan
·
L
Western I vilken ålder har ni slutat tävla era hästar? Jag vet att det är individuellt, men kul med lite statestik.:)
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Sellan
·
Western ....western lektioner? Jag ska ge (enklare) westernlektioner och undrar hur ni hade lagt upp dom från början och framåt? Jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 599
Western Eftersom hackerstrulet har gjort att en massa trådar försvunnit så startar jag här en ny om årets SM...:D Får höra nu vilka var där...
2
Svar
32
· Visningar
2 678
Senast: Lenita
·
H
Western hej! jag har börjat tävla lite smått med min pålle. Så nu undrar jag om man rider på stångbett, måste man rida på en hand även på...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: hoppetoss
·
Western EXAKT varifrån till var mäter man gullet bredden? Från skruven? Från läderkanten? Var på läderkanten isf? Eller kanske på framkanten av...
Svar
4
· Visningar
2 680
Senast: Kickis
·
U
Western Nån som varit på Kramfors tävlingar idag? skulle vara med men gjorde illa mig i veckan så kan inte rida:eek: Tänkte höra hur det gick?
Svar
2
· Visningar
951
Senast: LindaSjöblom
·
  • Låst
Western Det bara kryllar av dem...:angel: Ett stort reportage om Erik (undrar vilken internet forum som menas att han har en fanclub i;) )...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 578
Senast: tifo
·
Western Sitter och läser en artikel -"Hitta nya vägar" sid 21- i nya hästmagazinet, och det handlar då om en som åkt runt i olika länder och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 902
Senast: BonRaiz
·
K
Western Vad menas med när en quarter är foundation
Svar
11
· Visningar
1 929
Senast: wrangler
·
F
Western Jag skulle vilja höra vad några kunniga säger om detta. Det finns säkert några här på forumet tänkte jag. I vårt ridhus har det...
2
Svar
25
· Visningar
3 062
Senast: _Eva_
·
Western Hittat mig en medryttarpålle som rids med westernutrustning, dock är varken ägaren eller jag särskilt insatta i western. Hästen går nu...
Svar
18
· Visningar
1 170
Senast: Kleman
·
M
Western Kan ni ge mej bra förslag på bett som man får rida på två händer på! En stark häst så det vill till att det tar oxå! Stång bett eller...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Mia L
·
Western .. sadlar. Först ut Crates show de luxe Nummer två är Premier fancy reiner 24 respektive 20 tusen. Hit me med negativt...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: MsSleepalot
·
D
Western Hej! jag håller på att rida in min svenska ridponny:rofl: Jag har hjälp av en duktig kvinna ibland och ska lite senare ta lite...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Draksus
·
E
Western Min häst trivs bra på ett vanligt tvådelat tränsbett men jag vill hälst inte ha en sån mundel när jag rider med ett skänkelbett. Det...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: ida.kar
·
Western Japp, har en premier på g till min unghäst nu :banana: Någon som vet vad bomvidd 7,5 motsvarar :confused: full-quarter eller...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: r_freddy
·
Western Hej! Nu var det dags att köpa ny sadel till unghästen :banana: Jag har ridit in honom med en wintec engelsk sadel med x vida...
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: MsSleepalot
·
Western ...ska man inte missa om man vill ha en bra westernavdelning i hästbokhyllan?!?
Svar
4
· Visningar
959
Senast: _Eva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka