SCW-folk i Lucky Rider...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SCW-folk i Lucky Rider...

Jag antar att det är mig du syftar på med fotona, jag skulle skickat via PM, men jag kom av mig... Får väl skylla på tentaångest eller bara vanlig förvirrning. :crazy: ;)

Föresten är du den Eva som var med i klubben får några år sedan?

Hej,
Jag syftade inte på någon särskild eftersom jag mest skummade tråden. Så sug inte i dig så du mår illa nu.

Nej, jag är inte den Eva´n. Är en tvättäkta 08 och lär stanna där.

mvh Eva

Nej, jag suger inte i mig så jag mår ett dugg illa!

Sen undrar jag varför detta gnäll på "lenita" över vad som står, om det inte intresserar, varför då läsa?
Visst att man kan ta på PM, men det är ofta så när en del ´snackar lite vid sidan av´ att det ska påpekas medans vissa kan göra det lite hursomhelst....

Om inte "Tifo" tycker att tråden ska vara här så tar hon väl bort den, svårare än så kan det inte vara!

Visst är det möjligt att man kan uppleva skryt som påfrestande att läsa här, men jag tycker att den här tråden håller sig inom ramarna för vad forumreglera anger.

Dock vill jag påminna alla om att om ni anser att inlägg/trådar inte håller sig inom forumreglerna är ni välkomna att använda anmälningsknappen.

/tifo

Sen undrar jag varför detta gnäll på "lenita" över vad som står, om det inte intresserar, varför då läsa?
Visst att man kan ta på PM, men det är ofta så när en del ´snackar lite vid sidan av´ att det ska påpekas medans vissa kan göra det lite hursomhelst....

Om inte "Tifo" tycker att tråden ska vara här så tar hon väl bort den, svårare än så kan det inte vara!

Om detta är riktat till mig så slappna av lite... Att göra en :bow: till en person för man tycker att den har en rolig/bra kommentar är väl knappast likställt med gnäll på en annan användare.

mvh Eva

Ta inte åt dig så att du själv mår illa nu... Dessutom var det en allmän fundering/påpekande.

Håller faktiskt med om att det kan bli liiite väl mycket inbördes beundran ibland! Somliga trådar skapas ju enbart för det syftet, eller hur? Trådskaparen i det här fallet hade ju en liknande "hyllnings-tråd" för bara ett tag sedan... :confused: Någon enstaka tråd är väl helt okej, men ibland blir lite mycket av det goda, tycker jag!

Men men - dom som känner att dom här trådarna behövs, dom kan ju fortsätta att skapa dom och svara i dom också, så kan ju t.ex. jag sluta läsa dom...

Senast ändrad av en moderator:

Klart att dom inte behövs! :D Det var inte enbart western jag syftade på.

Utveckla, jag förstår inte vad du menar. Vad syftade du på och när? :confused: Har inte svarat dig specifikt så vitt jag vet...?

Senast ändrad av en moderator:

Du skrev om ifall de här trådarna behövs och jag svarade att de inte behövs, för naturligtvis så gör de ju inte det eller hur?

Sen får ja be om ursäkt, jag trodde att det var mig du hade svarat, min hjärna är inte med. Jag skyller på jobbiga trailövningar med en alltför pigg häst...;)

Okej.
Men om det är en allmän fundering som inte är riktad till mig (eller någon särskild). Var då bussig i fortsättningen och skriv *kl* så slipper åtminstone jag vare sig besvara det, fundera på det eller må illa...

mvh Eva

*KL* ;)
Här har det hänt en del...:angel:
Till solafekub: Jo det fanns dat men den försvann ju när buke blev hackat....:crazy:
Till alla: Intressant att en liten "glädjetråd" kan få så många taggar att spreta....:D

/Carina

Jag ska med bli lite kändis!:D
Tidningen Smålandsposten har intervjuat mig så jag ska vara med i tidningen på tisdag anrtagligen. :banana:

:) Äntligen har jag fått tillbaka min LR, som varit på vift...
Tänk att jag som såg reportagen både på Erik o Solstollarna inte reagerade alls på vilka det va, som var inblandade, utom Anneli då förstås...henne kollade jag speciellt efter...nyfiken som jag ibland är...ja, o Erik då förstås...men jag hör ju till hans sk Fanklubb om den nu är på Buke...
På tal om honom...vart tyst ett tag?
Nåja, det kommer väll nya vinster snart...
Var inte rädd Erik o tala om dom för din f.klubb:D ...vi som inte har insider info...:angel:
Ja, det var ju kul att så många i samma klubb fick va med denna tidning....
Undra om nån annan klubb i framtiden kommer att få så mkt uppmärksamhet?
Eller är hela tidningen en stor "Klubb för inbördes beundran"..hehe;)
Skit samma...jag tycker tidningen är bra (ännu så länge), de har mkt bra reportage...
Ooops, nu blev det väll otillåten reklam här...
Men det är väll hela tråden isf...hehe

Jag ska med bli lite kändis!:D
Tidningen Smålandsposten har intervjuat mig så jag ska vara med i tidningen på tisdag anrtagligen. :banana:

Jättekul! :) Be att få korrekturläsa artikeln först så att det inte dyker upp några sakfel och konstiga felstavningar av hästnamn mm....:angel:

/Carina

:) Äntligen har jag fått tillbaka min LR, som varit på vift...
Tänk att jag som såg reportagen både på Erik o Solstollarna inte reagerade alls på vilka det va, som var inblandade, utom Anneli då förstås...henne kollade jag speciellt efter...nyfiken som jag ibland är...ja, o Erik då förstås...men jag hör ju till hans sk Fanklubb om den nu är på Buke...
På tal om honom...vart tyst ett tag?
Nåja, det kommer väll nya vinster snart...
Var inte rädd Erik o tala om dom för din f.klubb:D ...vi som inte har insider info...:angel:
Ja, det var ju kul att så många i samma klubb fick va med denna tidning....
Undra om nån annan klubb i framtiden kommer att få så mkt uppmärksamhet?
Eller är hela tidningen en stor "Klubb för inbördes beundran"..hehe;)
Skit samma...jag tycker tidningen är bra (ännu så länge), de har mkt bra reportage...
Ooops, nu blev det väll otillåten reklam här...
Men det är väll hela tråden isf...hehe

LR görs ju i Sunne och redaktörn är ju medlem i en viss klubb...ooops!:eek: Sånt kanske man inte får berätta.....:angel:

/Carina

LR görs ju i Sunne och redaktörn är ju medlem i en viss klubb...ooops!:eek: Sånt kanske man inte får berätta.....:angel:

/Carina

Det förklarar ju en hel del!
Nu tycker jag värkligen att ni kan vara på eran klubbsida med det hära!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka