SCW-folk i Lucky Rider...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SCW-folk i Lucky Rider...

Det förklarar ju en hel del!
Nu tycker jag värkligen att ni kan vara på eran klubbsida med det hära!!!!!!!!

Snälla du, jag ta inte åt dig så. De tar faktiskt med sånt som de anser vara intressant inte efter vilken klubb folk är med i.....:crazy:
Kolla tidigare tidningar så finns det inte något med våra medlemmar i, eller tror du att det är någon sorts sammansvärjning....?;)

/Carina

Du... en sak ska du veta, att LR är en seriös tidning. Så ta nu å lägg ner det du håller på med! Det där var fult sagt!!! Du kanske kan tänka på att Erik är en duktig ryttare som har haft stora framgångar i sommar... Finns ju även en hel del repotage om andra ryttare, men det kanske du har missat det....

Senast ändrad av en moderator:

Du... en sak ska du veta, att LR är en seriös tidning. Så ta nu å lägg ner det du håller på med! Det där var fult sagt!!! Du kanske kan tänka på att Erik är en duktig ryttare som har haft stora framgångar i sommar... Finns ju även en hel del repotage om andra ryttare, men det kanske du har missat det....

LR är säkert en seriös tidning,tvivlar inte på det!
Det alla har gjort är ju väldigt stora insattser .All heder till dom.
Men så som ni skriver så förlöjlar ni det bara.
Därför tycker jag att ni skulle ha tagit det hära på eran klubbsida istället.

Mvh Karin

Ja, det kunde vi ha gjort. Det var dock pratet om tidningen som jag reagerade på.

Snart är denna tråden fallen i glömska å då behöver ingen störa sig mer!

Nyfiken på mig?, jag hatar att vara med på bild i alla sammanhang..:crazy: Hästen får gärna vara med bara jag slipper! ;)

Haha...det var väll det jag trodde...därför blev jag extra nyfiken på hur du såg ut....;)
Har nämligen sett din fina häst från alla håll o kanter:rofl: med annan ryttare...hehe
Och som jag sa innan...(annan tråd)...mkt bra gjort, att byta häst o vinna...nu vet jag inte iofs om du ridit hästen tidigare.....men det skall väll inte behövas, om båda är väl utbildade?
Och det verkade ni va...:bow:

Hehe...och jag som trodde jag va gammal o glömsk...:rofl:
Jo, Lenita har startat x antal olika trådar i ämnet...sen har hon glömt att de fanns:angel:

Hej, jätte grattis till gänget som tog hem guldet. Men väx till er litegranna!! och skäm inte ut medlemmarna i SUN CITY , bukefalos är det många som läser i .:o

Hej, jätte grattis till gänget som tog hem guldet. Men väx till er litegranna!! och skäm inte ut medlemmarna i SUN CITY , bukefalos är det många som läser i .:o

De enda som skämmer ut sig är de som inte har bättre saker för sig än att klaga......:angel:

/Carina

Hehe...och jag som trodde jag va gammal o glömsk...:rofl:
Jo, Lenita har startat x antal olika trådar i ämnet...sen har hon glömt att de fanns:angel:

En efter datastrulet. Den före försvann väl eller så har den halkat så långt bak att jag glömt den....:angel:

/Carina

Mycket konstruktivt svar...;)

Eftersom åtskilliga här verkar anse att det här bara är en skryt och inbördes beundran tråd och inte verkar förstå när jag försöker förklara att jag bara startade den för att jag tyckte det var så himla kul att se våra medlemmar i tidningen så tänker jag inte lägga någon mer energi på det här....:crazy:
Det finns ju trots allt viktigare saker här i livet...:D

/Carina

*kl*

Hoppsan vad den här tråden spårade ur.... :angel:

Jag har faktiskt ingen aning om vilka detta gäller, men i vilket fall tycker jag det är jättekul för dom (er) att det har gått bra! Jag tycker det är roligt att lyfta fram duktiga ryttare/ungdomar och sålänge det är okej för moderatorn så måste det väl vara okej?

Själv har jag inte läst denna tråden innan just för att det inte lät som något som intresserade mig just... Är det inte smartare att låta bli att läsa om man stör sig? :confused:

:eek: :o :cool: :bow: :devil: :angel:

Månne det vara någon som gillar smileys här??:D

Det är så roligt att se att du är inne pch både läser och skriver i tråden, fast du tycker att den är så skrytig.....:smirk:

Eftersom kommentarerna nu blir kortare och kortare, såväl i längd som till ton väljer jag att låsa den här tråden. Om någon känner att den har ett meddelande av yttersta vikt, kan vederbörande PM:a mig så kanske jag låter tråden öppnas igen.

/tifo - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka