SM på Grevagården....

Sv: SM på Grevagården....

Man far gratulera:banana: :bow: :banana:
Det ar bra att ni skoter er dar hemma, har inte helt koll pa vilka som var med i laget, men grattis till er allihopa i fall ni ser detta!!!
:bow: :bow: :bow:
mvh Anna-Maria

... och grattis till alla andra som ocksa gjorde bra ifran sig under helgen, sarskilt grattis till alla fran scw forstass :D
:bow: :bow: :bow:

Jag var där och tävlade.
Vi var med i WA finalen. Två av våra ryttare fick förhinder så de kunde inte rida. Där stod vi på Greva, för två av oss ekipage var det den första resan, en av ryttarna hade tävlat mycket men hästen va helt grön. Själv tävlade jag ett 4 årigt quartersto som jag ridit i ett år, aldrig varit på fastlandet..
Vi vann i pleasure och det är jag kanon nöjd med, vi åkte till tävlingen och visste att en sista plats var ett kanonbra med våra helt gröna hästar. Vi är nöjda och stolta!;)

Nu ska jag till September Rundown och heja fram dom tävlinad från våran klubb och sen bär det av till Harvest Festival för våran första AQHA tävling :D

'KNAPPEN*

Till alla; Tack för alla grattis!! :bow: :)

nej jag vann pleasure i western allsvenska.
var inte med individuellt..

ja noh är efter frekles. Många av dom blir jobbiga i lynnet, hon är inte min har henne i träning.
Har däremot en väldigt lovande ettåring efter frekles eller fritte som han kallas.
Har du någon efter fritte?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 330
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar