Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Nu har jag bestämt mej jag ska bli westernryttare! Har ridit mest travare och andra ponnyer i skogen hela livet men för för två år...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: CindyLou
·
U
Western Jag kan inget om märken på westernsadlar osv men undrar om Tex Tan pleasuresadel är bra... Jag har fått lån en som ligger bra på...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Lazy Lady
·
D
Western Nu har jag lite funderingar Hur påverkad blir en häst igentligen när man länge har ridit hopp och dressyr och dessutom skolas om till...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: wrangler
·
U
Western Någon som har lite tips till en novis som ska starta i Pleasure? Ska även rida grenarna Riding och Horsemanship.....
Svar
5
· Visningar
977
Senast: elinsjobergh
·
Western Jag rider ju inte så himla mycket,Kanske 3-4 ggr per vecka. OM jag nu går och köper mig en börjes sadel eller en hööks sadel vad blir...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Saima
·
I
Western idag blev jag en kalmar western riders :) änkligen änkligen!!!! gu så under bart finns det nårra fler som e med där?
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Fia_90
·
Western nan som vart uta pa hastaventyr i nya zeeland? jag vill veta allt!!:bump:
Svar
3
· Visningar
875
Senast: doleron
·
R
Western Eftersom min förra kosse-tråd försvann så gör jag en ny..:) Är lika stolt idag igen, min kompis (är fortfarande rädd för kor) drev kor...
2
Svar
36
· Visningar
2 229
Senast: ninni 85
·
E
Western Nu har jag köpt en repgrimma till min häst. Så skulle jag ju ha ett rep till den. För ett par år sedan köpte jag ett rep i en segelaffär...
Svar
9
· Visningar
4 137
Senast: Albert
·
S
Western på en westernsadel? jag fattar verkligen inte, bara ett lååångt nylonband med hål på sadeln lixom. o på andra sidan nylonband som är...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Piraja
·
Western Jag skall ju köpa mig en begagnad sadel. Storlek och så vet jag vad jag skall ha. Men vad skall man kolla extra noga på? Något speciellt...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: åke
·
Western När man ska börja tävla western? (långt kvar men) Vilken gren är bra att börja med? Eller spelar det ingen roll?
Svar
4
· Visningar
813
Senast: real_cowgirl
·
S
Western Wintec westernsadel 16 tum full- quarter bom (Wide) vad för typ av hästar passar en sådan? själv har jag en wintec hopp och en...
Svar
15
· Visningar
1 297
Senast: __Stilett__
·
Western Har funderingar på att köpa en iron bett till min tjej. Jag har hört mycket positivt om det här och vad jag förstått så är det väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Gilly
·
A
  • Låst
Western Fattar ingenting. Som rubriken, varför stängdes min tråd? Undrade vart tjejen som haft Ebony på prov heter? Hon håller till här på...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: tifo
·
Western VAR hittar ni era kavajer? Jag har letat som en tok och jag hittar ingen:crazy: Så, var ska jag leta? Hur ska dom se ut? Var hittade ni era?
Svar
3
· Visningar
959
C
Western Nu behöver jag lite hjälp :) Funderade på att lägga tråden på "utrustning" men kom fram till att ni kan hjälpa mig bättre :angel...
2
Svar
27
· Visningar
3 211
Senast: cowsense
·
L
Western Hi. I am kinda new in western, but I would like to know what you guys consider to be the best western saddle/brand, or what you use...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: TCJ
·
S
Western har suttit å tittat i hööks på en ny sorts pas i sympatex material..grön/svart (nån som, sett den?) min fråga är... m,åste man ha den...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: vovicockokanon
·
Western Ja, vad har ni på er när ni rider western? Hatt, hjäm eller ingenting? Jag har inte skaffat nån hatt än, så jag sitter där och ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 963
Senast: maja_70
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!