Kosse-tråd igen!

Sv: Kosse-tråd igen!

Ja gärna!
Men har du en lastbil :D el annat bättre alt?
När din "lille" har vuxit och min redan är en 500kg häst, så räcker det inte med vanlig bil länge,hehe...;)

Hoho, det var väll just det jag mena...de kan bli "stora" på många vis....tyckte du prata om betäckning för ett tag sen oxå!:eek:
Nåja, de kanske höjer antalet kg på släp m B-körkort snart, så vi kanske inte behöver bekymra oss om annat än bilen då, och det finns väll altid nån vänligt sinnad som litar på en:o :D

Skickade en förfrågan till RHA och där berättade Ulf Owenede att man testat på skoj när några samlats för träning och han var inte helt främmande för att det kunde bli en framtida tävlingsgren;)...

Nu kan du gå in på rhas hemsida för mer info. www.rha.nu

:D Tyckte det såg ut som runt Karlstad men då var jag inte helt fel ute endådå :p

Hoho, det var väll just det jag mena...de kan bli "stora" på många vis....tyckte du prata om betäckning för ett tag sen oxå!:eek:
Nåja, de kanske höjer antalet kg på släp m B-körkort snart, så vi kanske inte behöver bekymra oss om annat än bilen då, och det finns väll altid nån vänligt sinnad som litar på en:o :D

Jag vill också med.... Om du och Piraja fixar fram en lasbil så håller jag med körkortet...;) Alternativt ett släp som tar tre... jag kan köra det med...

Jösses...det där låter kanon....
Skall genast börja luska efter en...
F...va jag ångrar att jag inte tog tastbilskort samtidigt m busskortet...vi läste ju ihop:(
Men Värmland är väl lite långt?
Vi kan väll vänta till det blir nåt närmare...ex Blekinge, Skåne:D

Jösses...det där låter kanon....
Skall genast börja luska efter en...
F...va jag ångrar att jag inte tog tastbilskort samtidigt m busskortet...vi läste ju ihop:(
Men Värmland är väl lite långt?
Vi kan väll vänta till det blir nåt närmare...ex Blekinge, Skåne:D

Ja.... det kanske är betydligt enklare.... Vi får höja våra röster och kräva detta på hemmaplan... Det skulle vara kanon kul...

Min pålla är nog som klippt och skuren för detta... uppväxt med kor som hon är...

Nå, blir det några härifrån som åker till Sunne imorgon?

Själv åker jag vid 7 -tiden.
Ser verkligen fram emot morgondagen och hoppas på fint väder!
Någon i krokarna som har koll på väderleken imorgon?

//Cowgirls

Hade anmält mej, tyckte det lät intressant, kul när nåt händer "nära "där man bor (15 mil) Har alltid varit lite nyfiken på hur hästen o jag skulle reagera på kossor.Varför skulle jag ha tur....
På fredag fick min pålle ögoninflammation:( Bara o ringa återbud.
Ni som skulle dit kan väl tala om ifall jag gick misste om mycke kul.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 960
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 004
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: cili
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka