Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bigganl skrev:Helt rätt: Nu är guldet hemma i Karlstad igen!!
Ja, det var det jag tänkte!bigganl skrev:Du kan väl rida i en westernsadel även om du inte tränar western. Många har westernsadlar till skogsridning.
kör på bara !! det finns massa billiga grejer på börjes i tingsryd !Louise skrev:Nu ställer jag Bukes dummaste fråga, men jag måste.
Tycker westernutrustningen är så läckert och skulle gärna köpa det till min häst, men inte rida western. Är det dumt?
Kan apselut ingenting om westernridning, och är inte speciellt intresserad av det heller. Men utrustningen!
Vad tycker ni?
minternet skrev:Vilken kul fråga!
Jag sa senast i förrgår när vi var ett gäng ute och red att min lilla hemliga dröm var att skaffa westernutrustning bara för att det verkar så skönt och att det är så j*kla snyggt!
Ska bara få råd till det först
Vad borde man ha på en bred och kort fjording?
// M
minternet skrev:Vilken kul fråga!
Jag sa senast i förrgår när vi var ett gäng ute och red att min lilla hemliga dröm var att skaffa westernutrustning bara för att det verkar så skönt och att det är så j*kla snyggt!
Ska bara få råd till det först
Vad borde man ha på en bred och kort fjording?
// M
Nej du gör fel! Först utrustningen sedan hästen!tigerfisken skrev:Själv började jag med att skaffa en westernhäst