Westernutrustning

Sv: Westernutrustning

Ja jag tänkte oxå att det skulle vara snyggast. Ville egentligen haft allt svart eller väldigt mörkbrunt men så fick jag tag på min sadel till ett bra pris så nu blev det en ljus. Finns inte så mycket svart att få tag i när det gäller western. Egentligen föredrar jag brunt läder men min häst är finare i svart å så har jag grått och rosa till honom och det är fint till svart men även till mörkbrunt och det funkar till ljusbrunt oxå... (virrigt :crazy: )

Jo men det tycker jag också! :bow: Bara det är samma nyanser är det snyggt! :)

Ska till B***es i morgon och se vad jag kan hitta, ska bara ha nåt enkelt huvudlag och ett par bra tyglar. Jag tror att det blir ett mörkbrunt nu, fast jag vet inte riktigt...

Den här tråden gillar jag :D Måste bara köpa westernutrustning att ha till skogsridning sen då jag skaffar häst nångång ><

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
363
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 618
Senast: tara
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand