Sv: Hjo ko

*Stor ridbana 100x50 m
För mig är kvalitet viktigare än storlek.

*Marknad, finns välldigt mkt fina western- och annat prylar.
Jovisst, men det är väl i stort sett samma folk som säljer prylar på alla andra tävlingar oxå??

*Pub och matställe
Finns på Grevagården oxå. Där serverar dom dessutom portioner som man blir mätt av, och råvarorna står inte framme i solen bland flugorna...

*BRA högtalare! viktigt tkr jag!
Kan hända, minns faktiskt inte.

*BRA stämming, många hejjar på och är glada vid fart grenarna och även vid de andra grenarna hehe.
Och så är det bara på HjoKo?? Minns en del jubel och glatt humör från dom flesta tävlingar jag vart på faktiskt.

Som Lenita skriver, Det beror väl på vilka krav man som ryttare har på en tävlingsanläggning.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 941
Senast: Missemus
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 140
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 733
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar