Grevagården.

Sv: Grevagården.

jag vill oxå dit...men lätt när man e fångad på en öde ö...typ!!

Kan inte alla gå in till min polare Kina i Pryss läder o bara säga att Luff hälsar så väldigt mycket....

men hjälp! hur hittar man dit igentligen, kan inte hitta nån vägbeskrivning...någon som vet?

Per Larsson vann både cuttingen och working cowhorse han var överlägset bäst, han hade colonels fella

Någon som vet vem den lilla flickan var som nästan vann barrel racet? JAG AVGUDAR HENNE.

Nu var jag inte ens där, men jag kan gissa vem du menar... :) Rosie Blomqvist? Om det är en liten tjej med långt blont hår?

Rosie är en super duktig liten tjej.. hon brukar vara med sin pappa Charlie och hans tjej Trine i vårat stall o sko :)

Rebeccah skrev:
Yes, hon var det! :) Känner du henne? Hon var såå duktig, jag tappade hakan.

*kl*

Varför kom ni inte fram och hälsade på mig................:cry:
Var ni där på lördagen?

Jag var typ med Sofia hela tiden........
Blå jacka med stallets namn på baksidan.......

VA? Var du? Jag kände inte igen dig, herregud. jag måste ha sett dig tusentals gånger ju. Jag var ju där med sofia.

Hm, vet ej vad hon heter i efternamn. Mörkbrunt hår. Haha, vi tänker nog inte på samma..

Rosie är 93:a, jag är kompis med henne:) hon är verkligen superduktig, ChaRie, hästen, har hon tillsammans med Charlie(hennes pappa). Brukar va med dom på tävlingar o så.:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är 34 år sedan dressyr-SM arrangerades på Grevagården senast. Till helgen ska medaljörer i fem ålderskategorier samt paradressyr koras.
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 120
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar