Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Är det någon som kan upplysa mig om det är tillåtet att ha eggbett som bridongbett, på kandarträns när man tävlar? :confused: Eller...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: tant agda
·
Islandshäst jag har letat i både FIPO och på SIF's hemsida... men kan inte få någon klarhet i detta... När är man junior, young rider, senior...
Svar
5
· Visningar
1 942
Senast: Mampas
·
C
Trav nu kommer jag väl dö av nervositet...på torsdag gör min lilla flicka sin debut som vuxen :confused: :crazy: det gör ju inget bättre...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: trolljahn
·
R
Trav Vet ni om några bra böcker som man kan tipsa en man som börjat med travhästar på äldre dagar? Han har liten kunskap men vill gärna lära...
Svar
10
· Visningar
1 568
Senast: Rikkan
·
M
Hoppning :confused: Rider en häst där ridningen från ägaren varit väldigt sporadisk nu vill hon hoppa 140cm. Hästen har oxå haft boxvila i ca 1,5...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: Medea_1
·
M
  • Låst
Trav Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: ameo
·
8
Dressyr Hej! Jag undrar hur man utbildar sig till Dressyrdomare. Jag har försökt titta på ridsportförbundets nya sida samt även distriktets...
Svar
13
· Visningar
4 335
Senast: Darbhanga
·
H
Western Alltså, westernsadlar :confused: Jag har försökt nu en tid att hitta en wesernsadel åt min new forestponny. Det verkar ju nästintill...
Svar
11
· Visningar
2 816
Senast: e_s_t_e_t
·
A
Western Vad ska man tänka på när man köper westernsadel? Var hittar man bra sadlar? Vad har ni för sadlar? hur hittade ni dom?
Svar
4
· Visningar
1 201
·
I
Hoppning Hur får man en bild under sitt namn?bukefalos förklaring e så knäpp!detta hör inte riktigt hit men svara gärna ändå!!plz!! :bow:
Svar
1
· Visningar
685
Senast: sweep
·
Z
Hoppning Läste en gammal tråd om hur mkt pengarna spelar in i hopptävlandet. Där hade bl a "Cyllene" skrivit att hon som yngre hade haft en ponny...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 005
Senast: Lady_S
·
B
Islandshäst Hur många täcken har ni till er islandshäst? Är hästen klippt? Hur använder ni täckena? Står hästen inne på nätterna? Har den täcken på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 581
Senast: Boj
·
Övr. Grenar Hej, Undrar om nån av er galopp experter kan hjälpa mig med denna fråga. skulle vilja ha lite info exakt hur man tränar fullblod för...
Svar
4
· Visningar
2 036
Senast: mackan
·
A
Dressyr Hej ni alla kunniga! Jag är en tjej som aldrig tävlat nånsin utan bara varit ute och "lekt i skogen" och velat runt på ridskolor ett bra...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Raeman
·
Trav Lägg namnet på minnet.. för här ska det springas in pengar :) Nä lite realistisk får man väl kanske vara, men lillskrutten klarade...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Sablar22
·
B
Islandshäst Någon som varit o tittat?? Var där fredagkvällen, hade velat se någon sorts tävling-som ifjol, men det blev då "färg-kadrilj". Det var...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 252
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Jag tillhör också skaran som saknar den gamla hederliga grova islandshästen. Har tänkt mycket på den islänning som fanns på ridskolan...
2
Svar
28
· Visningar
2 397
Senast: sambaengi
·
T
Western Jag har en islänning som jag vill ha en inte allt för dyr westersadel till. Hon är ganska kort och bred. Vad brukar folk med tex...
Svar
4
· Visningar
2 025
·
M
Dressyr Tycker det är så fel att en ryttare "utan ett namn" som rider en godkänd hingst inte får några poäng!!! varför är det så??? Får det vara...
Svar
16
· Visningar
1 428
C
Hoppning Hur länge hoppade ni under graviditeten? Är gravid för andra gången nu och jag känner en enorm skillnad på balansen nu jämfört med bara...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: tek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama